تیتر امروز

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...
قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
سرخپوشان در تعقیب استقلال و سپاهان

پرسپولیس ۱۰۰۰ تایی شد!

در شب توقف پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در بازی افتتاحیه لیگ برتر، سعید صادقی زننده هزارمین گل سرخپوشان در لیگ برتر نام گرفت.

کد خبر: ۱۷۰۴۵۲
۱۰:۳۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

پرسپولیس ۱۰۰۰ تایی شد

دیدارنیوز: آمار گل زده پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران به عدد ۱۰۰۰ رسید.

گل سعید صادقی که پرسپولیس را از شکست برابر ذوب‌آهن نجات داد، اولین گل فصل پرسپولیس و هزارمین گل این تیم در تاریخ لیگ برتر بود.

البته گل زده پرسپولیس در جدول کلی تاریخ لیگ برتر ۱۰۰۵ گل است، ولی یک گل از گل‌های پرسپولیس با حکم کمیته انضباطی کم شده و در نقطه مقابل، براساس احکام این کمیته، ۶ گل به مجموع گل‌های این تیم اضافه شد و در واقع گل سعید صادقی هزارمین گلی بود که پرسپولیس در زمین بازی وارد دروازه حریفان کرد.

مطلب مرتبط:

پرسپولیس ۱ - ۱ ذوب‌آهن؛ طلسم سرخ‌ها در اراک!

پرسپولیس به دنبال سپاهان و استقلال

استقلال و سپاهان فصل گذشته به آمار ۱۰۰۰ گل در لیگ برتر رسیدند و پرسپولیس یک فصل دیرتر به این آمار دست یافت. استقلال تا پایان لیگ بیست‌وسوم با ۱۰۳۲ گل بهترین خط حمله تاریخ لیگ برتر را دارد و پس از آن سپاهان با ۱۰۲۳ گل در رده دوم جای دارد. ذوب‌آهن با ۸۱۸ بعد از این ۳ تیم قرار دارد و احتمالاً تا چندین فصل تیمی به جمع تیم‌هایی با گل زده ۴ رقمی اضافه نشود.

علیپور آقای گل قرمز‌ها

علی علیپور با ۵۵ گل بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است و بیشترین سهم را در ۱۰۰۰ گل پرسپولیس دارد. این بازیکن با بازگشت به پرسپولیس این فرصت را دارد تا آمار خود را بهبود بخشد. مهدی طارمی گلزن سرشناس پرسپولیس با ۴۵ گل دوم است. کریم باقری و جواد کاظمیان با ۲۹ و مهدی ترابی با ۲۸ گل دیگر گلزنان برتر پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر هستند.

پیکان و رحمتی حریفان دلخواه پرسپولیس

مهدی رحمتی رکورددار بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر است، ولی پرسپولیس با زدن ۳۲ گل بیش از هر دروازه‌بانی به رحمتی گل زده است. شهاب گردان هم با ۳۲ گل در کنار رحمتی قرار دارند. این بیشترین تعداد گلی است که یک دروازه‌بان از یک تیم در تاریخ لیگ برتر دریافت کرده است.

پیکان ۶۹ گل از پرسپولیس خورده که این هم بیشترین تعداد گلی است که یک تیم از تیم دیگر در تاریخ لیگ برتر پذیرفته است. ذوب‌آهن اصفهان با ۶۴ و فولاد خوزستان با ۵۹ گل سایر تیم‌هایی هستند که بیشترین گل خورده را از پرسپولیس دارند.

۱۰۰۰ گل چگونه زده شد؟

از ۱۰۰۰ گل پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر، ۶۴۹ گل در جریان بازی زده شده است. این تیم با زدن ۹۸ گل از روی ضربات کرنر بهترین آمار را در تاریخ لیگ برتر در این زمینه دارد. پرسپولیس ۱۰۲ گل هم با ضربات پنالتی زده و یکی از بالاترین آمار گل زده از ضربات پنالتی را دارد. پرسپولیس ۱۱۹ گل از پشت محوطه جریمه زده است. این تیم ۲۳۶ گل با ضربات سر دارد و ۲۲۴ گل هم با پای چپ زده شده است.

پرسپولیس ۱۰۰۰ تایی شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی