تیتر امروز

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...
قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
هواشناسی ایران

کاهش دما در نیمه‌شمالی/ تهران ۳۷ درجه

امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز جمعه تا یکشنبه در بیشتر مناطق نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود. امروز بیشینه دمای تهران ۳۷ و کمینه ۲۴ درجه بالای صفر گزارش شده است.

کد خبر: ۱۷۰۴۵۰
۱۰:۱۴ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

کاهش دما در نیمه‌شمالی/ تهران ۳۷ درجه

دیدارنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا یکشنبه در بیشتر مناطق نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

امین حسین نقشینه با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوایی امروز جمعه ۲۶ مرداد ماه اظهار کرد: در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه و ارتفاعات رشته کوه البرز شنبه در برخی مناطق شمال شرق شمال غرب استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه در شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی میشود.

وی افزود: دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش پراکنده رخ می‌دهد. لازم به ذکر است طی پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و ارتفاعات هرمزگان، جنوب و غرب کرمان و شرق و جنوب شرق فارس افزایش ابر، رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده در برخی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

نقشینه بیان کرد: همچنین از امروز تا یکشنبه در بیشتر مناطق نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود. طی سه روز آینده دریای عمان و تنگه هرمز، جمعه و شنبه دریای خزر، شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج است.

وی یادآور شد: امروز بیشینه دمای تهران ۳۷ و کمینه ۲۴ درجه بالای صفر گزارش شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی