تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

تسویه بدهی ۴۶ همتی به صندوق بین‌المللی پول کلید خورد

محمدرضا عارف تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص مجاز بودن بانک مرکزی بابت تسویه بدهی ناشی از تعهدات جمهوری اسلامی ایران به صندوق بین المللی پول به منظور تعدیل ارزش ریالی را به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی ابلاغ کرد.

کد خبر: ۱۷۰۴۲۳
۱۲:۵۸ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

تسویه بدهی ۴۶ همتی به صندوق بین‌المللی پول

دیدارنیوز: تسویه بدهی ۴۶ همتی ایران به صندوق بین‌المللی پول کلید خورد.

محمدرضا عارف تصویب نامه ۲۰ مرداد هیأت وزیران در خصوص مجاز بودن بانک مرکزی بابت تسویه بدهی ناشی از تعهدات جمهوری اسلامی ایران به صندوق بین المللی پول به منظور تعدیل ارزش ریالی را به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی ابلاغ کرد.

محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه ۲۰ مرداد هیأت وزیران در خصوص مجاز بودن بانک مرکزی نسبت به تأمین و پرداخت مبلغ ۴۶ هزار و ۷۵۶ میلیارد ۱۵۸ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان (چهارصد و شصت و هفت هزار و پانصد و شصت و یک میلیارد و پانصد و هشتاد و پنج میلیون و نهصد و شصت هزار و پانصد و ده ریال) از محل منابع داخلی خود بابت تسویه بدهی ناشی از تعهدات جمهوری اسلامی ایران به صندوق بین المللی پول به منظور تعدیل ارزش ریالی را به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی ابلاغ کرد.

همچنین وزارت اقتصاد بابت تسویه این بدهی، تضمین کتبی لازم را در اختیار بانک مرکزی قرار می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی