تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
امروز در پایتخت رخ داد

تصادف تریلر با ۱۱ خودرو و دو ساختمان/ یک فوتی و چهار مصدوم +ویدیو

درپی برخورد یک دستگاه تریلر حامل بار سنگ با ۱۱ خودرو سواری در خیابان استخر تهران، این حادثه چهار مصدوم و یک نفر جان‌باخته برجای گذاشت.

کد خبر: ۱۷۰۴۱۰
۰۹:۳۷ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

تصادف تریلر با ۱۱ خودرو در خیابان استخر/ یک فوتی و چهارم مصدوم +ویدیو

دیدارنیوز: یک دستگاه تریلر حامل بار سنگ با ۱۱ خودرو سواری در خیابان استخر پایتخت برخورد کرد.

جلال ملکی روز پنجشنبه در تشریح این حادثه افزود: این حادثه ساعت ۷ و ۲۵ دقیقه صبح امروز در خیابان استخر مقابل بوستان دهم رخ داده است که با اطلاع از آن بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ۲ دستگاه جرثقیل امدادی و خودرو‌های پشتیبان به محل اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: در این حادثه سه مرد و یک دختر سه ساله به شدت مصدوم شدند و یک زن نیز جان خود را از دست داده است. به نظر می‌رسد راننده تریلر مصدوم شده باشد و امیدواریم که جان خود را از دست نداده باشد.

ملکی اظهار کرد: پس از وقوع حادثه و اطلاع به سازمان آتش‌نشانی، در مدت چهار دقیقه آتش‌نشانان به محل رسیدند و اقدام به امدادرسانی و نجات مصدومان این تصادف کرده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این تریلر همزمان با تصادف ۱۱ خودرو و ۲ ساختمان در طبقه همکف چند مغازه کنار محل تصادف نیز برخورد کرده و بار سنگ آن نیز در همان مکان تخلیه شده است.

وی توضیح داد: هنوز علت و چگونگی رخداد حادثه مشخص نیست که تریلر با خودرو‌های در حال حرکت برخورد کرده و یا آنکه این خودرو‌ها در محل حادثه و در حاشیه خیابان پارک بوده‌اند، اما به شدت آسیب دیده‌اند و اکنون یک خودرو همچنان زیر تریلر محبوس است که امیدواریم سرنشینی در آن نبوده باشد.

ملکی تاکید کرد: اکنون خودرو‌ها به محل امن انتقال داده شده‌اند و نیرو‌های امدادی در حال خارج کردن خودرو از زیر تریلر هستند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی