تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
لیگ برتر فردا آغاز می‌شود

هشت چهره ویژه هفته اول؛ از علیپور و ترابی تا مرد سال!

هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، قرار است فردا پنجشنبه ۲۵ مردادماه با حضور ستاره‌های چند میلیاردی آغاز شود؛ لیگی که در فصل گذشته با مشکلات داوری و نبود کمک داور ویدیویی (VAR) تمام شد و همچنان این مساله بحث اول فوتبال کشورمان است.

کد خبر: ۱۷۰۳۸۸
۱۷:۴۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

هشت چهره ویژه هفته اول؛ از علیپور تا ترابی و رامین!

دیدارنیوز: در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران قرار است ستاره‌های زیادی را با لباس تیم جدیدشان مشاهده کنیم.

هفته نخست بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از پنجشنبه‌شب آغاز می‌شود و در این گزارش قرار است چهره‌های ویژه هر هشت بازی را مورد بررسی قرار دهیم.

پرسپولیس تهران - ذوب‌آهن اصفهان: علی علیپور

پس از حدود چهار سال مجدداً به فوتبال ایران بازگشته تا خاطرات خوب حدودا ۶ ساله‌اش با پرسپولیس را تکرار کند. علیپور با سابقه آقای گلی در فصل ۹۷-۱۳۹۶ یکی از امید‌های اصلی خوان کارلوس گاریدو برای باز کردن دروازه رقبا به حساب می‌آید و در دیدار‌های پیش‌فصل هم نمایش قابل‌قبولی داشته است. اولین حریف مهاجم شمالی پرسپولیس، ذوب‌آهنِ سرسخت محمد ربیعی است.

ملوان بندرانزلی - گل‌گهر سیرجان: امید نورافکن

ملوان برای فصل جدید نیز بازیکنان سرباز جدیدی به خدمت گرفت که مهم‌ترینِ آن‌ها امید نورافکن است. ستاره سابق سپاهان قابلیت بازی در چند پست را دارد و می‌تواند در هر ۲ فاز تدافعی و تهاجمی به قو‌های سپید یاری برساند. نورافکن در تمرینات پیش‌فصل هم انگیزه فوق‌العاده بالایی داشت و می‌خواهد از همان ابتدا ظنی که روی بازیکنان سرباز وجود دارد را از بین ببرد و نشان دهد با تمام توان کنار ملوانان است. او و هم‌تیمی‌هاش جدالی جذاب با گل‌گهر دارند. تیمی که سرمربی‌اش، در لیگ بیست‌وسوم بهترین نتیجه تاریخ ملوان در لیگ برتر را رقم زد.

استقلال خوزستان - آلومینیوم اراک: احمد گوهری

یکی از آماده‌ترین بازیکنان آلومینیوم طی فصل قبل در لیگ و جام حذفی، احمد گوهری بود. سنگربانی که در مالکیت پرسپولیس قرار داشت و به هر زحمتی بود از این باشگاه رضایت‌نامه گرفت تا جدا شود. او در لیگ ۲۴ قرار است مسئولیت حفاظت از دروازه استقلال خوزستان را عهده‌دار باشد و در اولین ایستگاه مقابل هم‌تیمی‌های فصل قبلش باید قرار بگیرد.

سپاهان اصفهان - چادرملو اردکان: کاوه رضایی

باخت سنگین به شباب الاهلی و حذف زودهنگام از پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا باعث شد تا خیلی زود طلایی‌پوشان تحت فشار قرار بگیرند. شاگردان ژوزه مورایس در هفته اول باید پذیرای تیم تازه‌لیگ برتری شده چادرملوی اردکان باشند. احتمالا شاهد رویکردی تهاجمی از سوی تیم میزبان باشیم و نقش بازیکنی چون کاوه رضایی بسیار مهم است. کاوه با رفتن شهریار مغانلو، تبدیل به مهاجم اصلی سپاهان شده و باید نشان دهد پتانسیل پر کردن جای آقای گل ۲ فصل قبلی لیگ برتر ایران را دارد.

مس رفسنجان - تراکتور تبریز: مهدی ترابی

وقت رونمایی از تراکتورِ پرستاره دراگان اسکوچیچ است. تا هنگام نگارش این گزارش، تکلیف علیرضا بیرانوند هنوز مشخص نشده، اما هیچ تردیدی در بازی کردن مهدی ترابی وجود ندارد. وینگر فصل قبل پرسپولیس حالا عضوی از تی‌تی‌ها به حساب می‌آید و باید در کنار دیگر عناصر تهاجمی، پیکاری دشوار در رفسنجان برابر مسِ جذاب محرم نویدکیا داشته باشد. ترابی در آخرین حضور خود در استان کرمان، با لباس پرسپولیس و در جدال با گل‌گهر پاس گلی سه امتیازی داد.

هوادار تهران - خیبر خرم‌آباد: مهدی رحمتی

مهدی رحمتی در واپسین روز‌های پیش از آغاز لیگ برتر به عنوان سرمربی جدید هوادار انتخاب شد و فرصتی برای جبران نتایج ضعیفی که با نساجی گرفته بود را پیدا کرد. تیم پایتخت‌نشین در اولین گام میزبان خیبر خرم‌آباد، قهرمان فصل پیش لیگ آزادگان است. جدالی نزدیک و مهیج که باید دید با چه نتیجه‌ای خاتمه خواهد یافت. محسن سفیدچقایی و مهدی عبدی، ۲ بازیکن جدید تیم خرم‌آبادی، فصل قبل بازیکن هوادار بودند.

شمس‌آذر قزوین - استقلال تهران: رامین رضاییان

یکی از بزرگترین و جنجالی‌ترین جا‌به‌جایی‌های پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات، رامین رضاییان بود. ستاره باتجربه سپاهان و بازیکن اسبق پرسپولیس، لباس استقلال را به تن کرده و رونمایی رسمی‌اش در ورزشگاه سردار آزادگان برابر شمس‌آذر قزوین است. رامین در آخرین مصاف با تیم سعید دقیقی همه‌کار کرد. این بار چه خواهد شد؟

به گزارش دیدارنیوز، رامین رضاییان پس از درخشش با پیراهن سپاهان، به عنوان مرد سال فوتبال ایران در لیگ گذشته انتخاب شد.

نساجی مازندران - فولاد خوزستان: ساسان انصاری

در آخرین بازی لیگ بیست‌وسوم، فولاد با تک گل ساسان انصاری از سد نساجی گذشت و در لیگ برتر ماندنی شد. حالا آن‌ها باید در همان موقعیت مکانی، اولین دیدار لیگ بیست‌وچهارم را به انجام برسانند. بدون‌شک کاپیتان فولاد بازهم چهره ویژه بازی خواهد بود. ساسان در تیم یحیی گل‌محمدی نیز نقشی محوری دارد و باید دید مجددا توانایی گلزنی به شاگردان ساکت الهامی را دارد یا به خوبی کنترل می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی