تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

ادعای اسرائیل؛ تهدیدهای ایران را زیر نظر داریم

در حالی که احتمال پاسخ نظامی ایران به اسرائیل روز به روز بیشتر می‌شود، دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد که اسرائیل به همراه شرکای خود تحولات مربوط به تهدیدات ایران را زیر نظر دارد.

کد خبر: ۱۷۰۲۸۱
۰۸:۴۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

ادعای اسرائیل؛ تحولات ایران را دنبال می‌کنیم

دیدارنیوز: دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل، روز دوشنبه ۲۲ ادعا کرد که اسرائیل به همراه شرکای خود تحولات مربوط به تهدیدات ایران برای حمله علیه آن را زیر نظر دارد، اما ارتش دستورالعمل‌های احتیاطی خود را برای شهروندان تغییر نداده است.

به نقل از العربیه، هاگاری افزود: «ما به دقت وضعیت ایران را زیر نظر داریم. این کار را به تنهایی انجام نمی‌دهیم، بلکه با آمریکا و دیگر شرکای خود نیز پیگیری می‌کنیم.»

او افزود که ارتش اسرائیل هیچ دستورالعمل جدیدی برای عموم در مورد ایمنی صادر نکرده است، اما در صورت لزوم، در اسرع وقت تغییرات لازم را به جبهه داخلی اعلام خواهد کرد.

سخنگوی ارتش اسرائیل ادعا کرد: «به طور جدی به اظهارات و نظراتی که دشمنان ما بیان می‌کنند، توجه می‌کنیم. به همین دلیل، ما در حالت آماده‌باش برای حمله و دفاع هستیم.»

حمله احتمالی ایران

اسرائیل برای حمله احتمالی که ممکن است از سوی ایران و حزب‌الله لبنان صورت گیرد، در حالت آماده‌باش قرار دارد. این وضعیت پس از افزایش تنش‌ها در پی حمله موشکی که در ۲۷ ژوئیه به بلندی‌های جولان اشغالی اسرائیل انجام شد و منجر به کشته شدن ۱۲ کودک و نوجوان شد، تشدید شده است.

گفتنی است که در پی افزایش گمانه‌زنی‌ها برای حمله نظامی ایران و حزب‌الله به اسرائیل پس از ترور اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس در تهران، آمریکا به تقویت نیرو‌های تهاجمی خود در منطقه پرداخته است و کشور‌های منطقه نیز درباره احتمال در‌گرفتن یک جنگ منطقه‌ای ابراز نگرانی می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی