تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
ناآرامی‌ها پس از انتخابات ریاست‌جمهوری رخ داد

تنش‌ها در ونزوئلا زیر ذره‌بین دادگاه کیفری بین‌المللی

دادستان ارشد دادگاه کیفری بین‌المللی مستقر در لاهه اعلام کرد که به طور فعال تنش‌ها در ونزوئلا بر سر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور را زیر نظر دارد.

کد خبر: ۱۷۰۲۶۴
۱۸:۳۶ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

ونزوئلا

دیدارنیوز: دادگاه کیفری بین‌المللی اعلام کرد که تنش‌ها در ونزوئلا را به دقت زیر نظر دارد.

به نقل از دویچه‌وله، دادستان ارشد دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) مستقر در لاهه روز دوشنبه ۱۲ ماه اوت (۲۲ مرداد ماه) اعلام کرد که به طور فعال تنش‌ها در ونزوئلا بر سر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور را زیر نظر دارد.

دفتر کریم خان با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که گزارش‌های متعددی از "موارد خشونت و دیگر اتهامات" را پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ ژوئیه دریافت کرده است.

در این بیانیه بر "ارزیابی مستقل تمام این گزارش‌ها در محدوده اختیارات و صلاحیت‌های قانونی" تاکید شده است.

دفتر دادستان ارشد دادگاه کیفری بین‌المللی همچنین تصریح کرد که با دولت ونزوئلا در "بالاترین سطح" در ارتباط است تا بر اهمیت رعایت قانون در شرایط کنونی تاکید کند.

کمیته برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا، که اعضای آن را معتمدان نیکلاس مادورو تشکیل می‌دهند، پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بدون انتشار جزییات اعلام کرد که او با کسب ۵۱.۲ درصد آرا برنده انتخابات شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی