تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

هوای قم همچنان ناسالم است

هوای قم امروز (دوشنبه) هم در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و به این ترتیب پنجاه و چهارمین روز هوای ناسالم در سال جاری ثبت شد.

کد خبر: ۱۷۰۲۵۵
۱۴:۰۱ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

هوای قم همچنان ناسالم است

دیدارنیوز: هوای شهر قم امروز هم میزبان مهمان ناخوانده‌ای به نام گردوخاک است که بیشتر ایام تابستان امسال با حضور خود زندگی مردم را مختل کرده است.

با توجه به اطلاعات اداره کل حفاظت محیط زیست استان، امروز مورخ ۲۲ مرداد، شاخص کیفیت هوا (AQI=۱۱۹) در شهر قم به علت آلاینده ذرات معلق (Pm۲. ۵) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان و مبتلایان به آسم و زنان باردار باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

هوای استان قم در تابستان امسال مدام درگیر گردوخاک بود به طوری‌که از ابتدای امسال تاکنون ۵۴ روز هوای قم در وضعیت ناسالم قرار داشته است. در این مدت ۹ روز هوای پاک، ۸۰ روز قابل‌قبول، ۴۳ روز ناسالم برای گروه‌های حساس، ۸ روز برای عموم مردم و ۳ روز بسیار ناسالم بوده است.

این در حالی است که در سال‌های گذشته سالانه ۷۰ روز هوای ناسالم در استان ثبت می‌شد، اما با توجه به پیش بینی کارشناسان احتمالا طی امسال مردم قم تعداد روز بیشتری هوای ناسالم تجربه کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی