تیتر امروز

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!
در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!

در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "مقایسه اقتضائات حکمرانی دوران کهن با حکمرانی دوران مدرن" گفتگو کردیم
جلسه علنی مجلس

پاسخ قالیباف به یک نماینده درباره لیست وزرای پیشنهادی

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یک نماینده، گفت که تمامی تلاش دولت این است که امروز تا قبل از پایان جلسه علنی مجلس لیست وزرای پیشنهادی را اعلام کند.

کد خبر: ۱۷۰۱۸۲
۱۰:۵۳ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

قالیباف

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که تمامی تلاش دولت این است که امروز تا قبل از پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لیست وزرای پیشنهادی را اعلام کند.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت درباره زمان ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار کرد: از لحاظ قانونی رئیس جمهور تا روز سه‌شنبه (۲۳ مردادماه) برای ارائه لیست وزرای پیشنهادی به مجلس فرصت دارد و کار خلاف قانونی انجام نداده که تاکنون اسامی را به مجلس شورای اسلامی معرفی نکرده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این تمامی تلاش این است که تا قبل از پایان جلسه علنی امروز لیست وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی ارائه شود منتها دولت تا روز سه‌شنبه هفته جاری به صورت قانونی برای اعلام اسامی وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی فرصت دارد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت با استناد به ماده ۲۰۲ آیین‌نامه در تذکری اظهار کرد که فردا مهلت قانونی رئیس جمهور برای معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی به اتمام می‌رسد و مجلس هم جلسه علنی ندارد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رفت که مهلت قانونی رعایت می‌شد و رئیس جمهور امروز اعضای کابینه را به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی