تیتر امروز

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!
در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!

در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "مقایسه اقتضائات حکمرانی دوران کهن با حکمرانی دوران مدرن" گفتگو کردیم
انتقادها از حضور برخی اسامی در کابینه بالا گرفت

جواد امام: آقای پزشکیان! تجدیدنظر کنید

جواد امام، سخنگوى جبهه اصلاحات ایران با انتقاد از حضور برخی اسامی در کابینه چهاردهم نوشت: ‏در نهایت، شخص رییس‌جمهور مسئول کابینه است و هیچ لابی‌گر و عنصر تحمیل‌گری حاضر نخواهد شد، مسئولیت دولت را بپذیرد. پس تا زمان هست، تجدیدنظر کنید.

کد خبر: ۱۷۰۱۸۰
۱۰:۳۷ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

امام

دیدارنیوز: سخنگوی جبهه اصلاحات ایران از حضور برخی اسامی در کابینه پزشکیان انتقاد کرد.

جواد امام، سخنگوى جبهه اصلاحات ایران در شبکه ایکس نوشت: «در آستانه معرفی ⁧کابینه دولت چهاردهم⁩ به مجلس، اخبار نگران‌کننده‌ای درباره برخی اسامی به‌گوش می‌رسد.

‏برخی از آن‌ها نه نسبتی با ⁧اصلاحات⁩ دارند و نه حتی به رویکرد اعتدالی نزدیک هستند. برخی دیگر هم اساساً به ضدیت با هر تغییر و اصلاحی شهره هستند.

‏اگر قرار بر ادامه سکانداری نظامیان و شبه‌نظامیان بر سیاست و عدم تغییر رویکرد‌های امنیتی نسبت به فعالان سیاسی داخل نظام بود، چه ضرورتی به برگزاری انتخابات و تحمیل این همه هزینه به کشور و بازی با روح و روان مردم و به‌ویژه جوانان بود؟

‏جناب ⁧پزشکیان⁩!

‏در نهایت، شخص رییس‌جمهور مسئول کابینه است و هیچ لابی‌گر و عنصر تحمیل‌گری حاضر نخواهد شد، مسئولیت دولت را بپذیرد. پس تا زمان هست، تجدیدنظر فرمایید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی