تیتر امروز

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!
در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!

در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "مقایسه اقتضائات حکمرانی دوران کهن با حکمرانی دوران مدرن" گفتگو کردیم
مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.
علی باقری‌کنی مطرح کرد

تسلیت به برزیل و محکومیت حمله اسرائیل

سرپرست وزارت خارجه ایران حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری در برزیل را به ملت و دولت این کشور تسلیت گفت و حمله اخیر اسرائیل به یک مدرسه را شدیدا محکوم کرد.

کد خبر: ۱۷۰۱۵۶
۲۱:۰۵ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

تسلیت به برزیل و محکومیت حمله اسرائیل

دیدارنیوز: علی باقری، سرپرست وزارت خارجه کشورمان حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری در برزیل را به ملت و دولت این کشور تسلیت گفت و حمله اخیر اسرائیل را محکوم کرد.

علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در شبکه ایکس نوشت: از سوی دولت و ملت ج. ا. ایران، حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری در برزیل را که منجر به از دست رفتن جان ۶۱ مسافر و خدمه آن شد به دولت و ملت برزیل تسلیت می‌گویم و مراتب همدردی خود را با بازماندگان قربانیان این حادثه تألم‌بار ابراز می‌کنم.

هیچ ابهامی در نیت اسرائیل برای نسل‌کشی فلسطینیان نیست

علی باقری نوشت: جدیدترین جنایت باند جنایتکار حاکم بر سرزمین اشغال شده فلسطین در حمله به یک مدرسه که به عنوان پناهگاه استفاده می‌شد و کشتار بیش از ۱۰۰ نفر کودک و انسان بی‌گناه در حال اقامه نماز صبح، هیچ ابهامی در نیت رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی فلسطینیان باقی نمی‌گذارد.

مماشات جامعه جهانی در برابر شر مطلقی به نام موجودیت تبهکار صهیونیستی، به مثابه استقبال از گسترش شرارت و نفی همه هنجار‌ها و ارزش‌هایی است که تحت عنوان تمدن انسانی می‌شناسیم. همه دولت‌ها - و در راس آن‌ها دولت‌های اسلامی - مسئولیت مشترک اخلاقی و حقوقی برای توقف نسل‌کشی و کشتار فلسطینیان دارند.

بی تردید آن دسته از دولت‌ها، به ویژه آمریکا، انگلیس و کانادا، که با حمایت‌های همه جانبه مالی، تسلیحاتی و سیاسی از موجودیت اشغالگر به مثابه پیشران ماشین کشتار و نسل‌کشی آن عمل می‌کنند و با بی‌شرمی تمام «بی‌کیفرمانی» آن را تضمین می‌کنند، همدست و شریک در جنایات ارتکابی علیه فلسطین و مردم منطقه‌اند. مردم منطقه و جهان هیچگاه جنایت‌های باند جنایتکار صهیونیستی و همدستانشان را فراموش نمی‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی