تیتر امروز

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.

معرفی بهترین مدل‌های کولر تابلو برق

تابلو برق محفظه‌ای است که شامل کلیدها، قطعات کنترلی و الکتریکی مختلفی است و برای نصب و سیم‌بندی تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۷۰۱۰۶
۱۰:۱۴ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: تابلو برق محفظه‌ای است که شامل کلیدها، قطعات کنترلی و الکتریکی مختلفی است و برای نصب و سیم‌بندی تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مشکلات تابلو برق‌ها، افزایش دمای داخل آنها و گرم شدن بیش از حد کابل‌ها و اتصالات است. این موضوع در روزهای گرم سال و فصل تابستان شدیدتر می‌شود. برای همین جهت کاهش دمای داخل تابلو برق باید از تجهیزات خنک‌کننده نظیر کولر تابلو برق استفاده شود. کولرهای تابلو برق در مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند و شامل انواع دیواری و سقفی می‌باشند. در ادامه مطلب با بهترین مدل‌ها آشنا شده و به یکی از بهترین مراکز خرید کولر تابلو برق آن اشاره خواهیم کرد.

خرید کولر تابلو برق از سرماپویش

کولر تابلو برق چیست؟

کولر تابلو برق یک دستگاه خنک‌کننده است که برای کاهش دمای داخل تابلو برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کولرها قادر به تغییرات دمای داخل تابلوها و پنل‌های مخابراتی هستند و رطوبت را نیز کاهش می‌دهند. در محیط‌های صنعتی، کارخانه‌ها، شرکت‌ها، ایستگاه‌های مترو، مجتمع‌های تجاری و غیره که تابلو و پنل‌های برق وجود دارد، باید از کولر تابلو برق در ظرفیت مناسب استفاده کرده تا فضای داخل جعبه تابلو برق خنک شود. در صورت عدم استفاده از کولر تابلو برق، دمای داخل این محفظه‌ها افزایش یافته و احتمال اتصالی کابل‌ها و وقوع آتش‌سوزی بیشتر می‌شود. آتش‌سوزی تابلو برق هم با خطرات زیادی همراه است و ممکن است به دستگاه‌های صنعتی آسیب وارد کند. برای همین حتما باید از کولر تابلو برق کارآمد در ظرفیت مناسب استفاده شود.

قیمت کولر تابلوبرق

مزایای استفاده از کولر تابلو برق مناسب

مهمترین مزیت استفاده از کولر تابلو برق، تنظیم دمای داخل تابلو برق است. دمای داخل تابلو برق‌ به دلایل زیادی نظیر شل شدن اتصالات و اکسید شدن ترمینال‌های تجهیزات افزایش یافته و از حد استاندارد فراتر می‌رود. با داغ شدن و افزایش دمای تابلو برق هم مشکلات جدی‌تری بروز می‌کند که یکی از آنها ذوب شدن کابل‌های درون تابلو و یا آتش گرفتن آن است. این موضوع سبب وارد شدن آسیب جدی به تابلو و تجهیزات الکتریکی می‌شود.

کولرهای تابلو برق به دلیل ابعاد کوچک خیلی راحت مورد حمل و جابجایی قرار می‌گیرند و بر روی دیوار تابلو برق یا سقف نصب می‌شوند. ابعاد این کولرها به گونه‌ای است که میتوانند در محیط‌های کوچک نیز مورد نصب و استفاده قرار بگیرند. در صورت نیاز به عمل رطوبت‌گیری هم میتوان تغییراتی در ساختار آنها ایجاد کرده تا امکان حذف رطوبت از طریق آنها وجود داشته باشد. با استفاده از کولر تابلو برق میتوان به افزایش راندمان محیط صنعتی و خط تولید کمک کرده و از اتلاف انرژی و وقوع آتش‌سوزی جلوگیری کرد.

بررسی بهترین مدل‌های کولر تابلو برق

کولرهای تابلو برق در انواع دیواری و سقفی موجود هستند. کولرهای دیواری بر روی دیواره تابلو و یا بر روی درب تابلو برق وصل می‌شوند. این کولرها دسترسی راحتی دارند و به راحتی تحت کنترل قرار می‌گیرند. کولرهای دیواری را میتوان خیلی راحت نصب کرده و در شرایط مورد نیاز مورد سرویس قرار داد. کولرهای سقفی تابلو برق هم بر روی سقف تابلو برق نصب می‌شوند و در محیط‌هایی که فضای مناسبی وجود ندارد مورد استفاده قرار می‌گیرند. کولرهای تابلو برق دیواری و سقفی از نظر عملکرد و کارایی تفاوتی با هم ندارند. تنها تفاوت آنها در نحوه نصب است. از سوی دیگر از آنجایی که کولرهای سقفی بر روی سقف نصب می‌شوند، دسترسی به آنها دشوارتر است و برای نصب، تعمیر و سرویس به زمان و زحمت بیشتری نیاز دارند. با این حال بسته به شرایط محیط باید از کولر تابلو برق در نوع مناسب استفاده شود.

خرید بهترین مدل‌های کولر تابلو برق از سرما پویش

شرکت سرما پویش یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع دستگاه‌های تهویه مطبوع است. این شرکت در کنار تولید دستگاه‌هایی نظیر فن کویل، برج خنک‌کننده و چیلر، به تولید کولرهای تابلو برق در ظرفیت‌های مناسب نیز می‌پردازد. کولرهای تابلو برق مجموعه سرما پویش با توجه به شرایط اقلیمی کشور و در ظرفیت‌های مناسب طراحی و تولید می‌شوند تا بیشترین کارایی را داشته باشند. در حال حاضر این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید انواع کولر تابلو برق سقفی و دیواری شناخته شده است و بخش عمده‌ای از نیاز صنعت کشور را برطرف می‌کند.

چرا کولرهای تابلو برق سرما پویش؟

  • کولرهای تابلو برق سرما پویش با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال ساخته می‌شوند و جزو کولرهای با کیفیت و کارآمد در بازار محسوب می‌شوند.
  • در این دستگاه‌ها از کمپرسورهای Secop استفاده می‌شود که یکی از بهترین کمپرسورهای جهان است. این کمپرسورها طول عمر بالایی دارند و به افزایش راندمان کولر کمک می‌کنند.
  • در کولرهای تابلو برق سرما پویش از فن‌های قوی و با دوام استفاده می‌شود. فن‌های به کار رفته از شرکت زیلابگ هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند.
  • کولرهای تابلو برق شرکت مجهز به سیستم Hetom هستند. این سیستم سبب افزایش کارایی، راندمان و بهره‌وری دستگاه می‌شود.
  • از دیگر ویژگی‌های قابل توجه کولرها باید به استفاده از ترموستات دیجیتال به جای ترموستات آنالوگ اشاره کرد. ترموستات‌های دیجیتال نسبت به انواع آنالوگ مزایای زیادی دارند.
  • فیلترهای به کار رفته در کولرهای تابلو برق سرما پویش از نوع نانو با قابلیت شستشو هستند و از نفوذ هرگونه آلاینده و گرد و غبار به داخل تابلو برق جلوگیری می‌کنند.
  • کولرهای تابلو برق این مجموعه در کنار ویژگی‌ها و مزایای زیادی که دارند، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می‌شوند. جهت اطلاع از قیمت کولر تابلو برق در ظرفیت مورد نظر خود میتوانید با شرکت سرما پویش تماس حاصل فرمایید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی