تیتر امروز

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.
این مصدومیت تقریبا غیر قابل پیش‌بینی بود

واکنش حسن یزدانی به شایعه خداحافظی

حسن یزدانی، ملی‌پوش محبوب و پرافتخار کشتی ایران که با مصدومیت کتف مدال نقره المپیک پاریس را بدست آورد، در واکنش به شایعه خداحافظی‌اش اعلام کرد که اگر لازم باشد باز هم عمل جراحی انجام می‌دهد و به میادین بازمی‌گردد.

کد خبر: ۱۷۰۱۳۰
۱۴:۰۶ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

واکنش حسن یزدانی به شایعه خداحافظی

دیدارنیوز: ستاره درخشان کشتی ایران تاکید کرد: اگر آماده نبودم هرگز پا به میدان بزرگ المپیک نمی‌گذاشتم.

حسن یزدانی پس از کسب مدال نقره المپیک ۲۰۲۴ پاریس، با وجود آسیب دیدگی مجدد از ناحیه کتف که منجر شد در دیدار فینال نتواند به مبارزه ادامه بدهد و مدال طلای المپیک را از دست بدهد، از ادامه حضور خود در میادین قهرمانی کشتی خبر داد و گفت: در بالاترین میزان آمادگی چه به لحاظ جسمی و چه روحی به پاریس رفتم اتفاقی که دست مرا از مدال طلا دور کرد، تقریبا غیر قابل پیش بینی بود.

حسن یزدانی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت:

سلام مردم شریف و ملت بزرگ ایران اول از همه تشکر می‌کنم از لطف بیکران و همیشگی شما مردم عزیز که به هر طریقی حمایت و محبت خود را از من دریغ نکردید، شما لایق بهترین‌ها هستید. از صمیم قلب آرزو داشتم امروز به شما تبریک کسب مدال طلا را به اشتراک بگذارم و خدای خود را شاهد می‌گیرم در این راستا از کوچکترین تلاشی دریغ نکرده‌ام... از روز‌های اول جراحی تا ثانیه‌های آخر فینال، با جان و دل جنگیدم تا در شرایطی که شادی در دل مردم عزیزم کمرنگ شده، امیدی در دلشان زنده کنم... و حتی برای چند ثانیه مسبب افتخار و شادی شما باشم...

نامش را، حکمت قسمت، تقدیر، نمی‌دانم چه بگذارم، ولی می‌دانم که حتما خدا بهتر از همه ما می‌داند و راضی به رضایش هستم؛ اگر از توانایی و میزان آمادگی خودم اطمینان نداشتم هرگز پای در این میدان بزرگ نمی‌گذاشتم؛ در بالاترین میزان آمادگی چه به لحاظ جسمی و چه روحی به پاریس رفتم اتفاقی که دست مرا از مدال طلا دور کرد، تقریبا غیر قابل پیش بینی بود چه برای من و چه برای کادر درمان. احتمال این اتفاق در مجارستان بسیار بالا‌تر بود و با این که دوره درمان تکمیل نشده بود رفتم تا همین اتفاق را محک بزنیم و بعد از اطمینان، برای المپیک آماده شدیم و به گواه دکتر سهراب کیهانی تا ثانیه‌های اول فینال هیچ مشکلی نداشتم، ولی اتفاق است و هیچ یک از ما از یک ثانیه بعد خود خبر نداریم. ولی من از تلاش و امید دست نمی‌کشم.

هیچگاه کم فروشی نکرده‌ام و نخواهم کرد. پس از درمان مجدد و در صورت نیاز عمل مجدد باز هم تلاش خواهم کرد تا این اتفاق شیرین را برای شما به ارمغان بیاورم، اما باز هم می‌گویم تسلیمم به رضای خدا، من سپردم به خدا هر چه خدا می‌خواهد...

واکنش حسن یزدانی به شایعه خداحافظی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی