تیتر امروز

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.

آیا ظروف سرامیکی طرح گلیم فقط جنبه دکوری دارند؟

ظروف سرامیکی دست‌ساز از محبوب‌ترین و زیباترین ظروف موجود در بازار هستند. این ظروف که تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند، با استفاده از دست و تقریبا بدون دخالت هیچ دستگاه خاصی ساخته می‌شوند.

کد خبر: ۱۷۰۱۰۵
۱۰:۰۶ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: ظروف سرامیکی دست‌ساز از محبوب‌ترین و زیباترین ظروف موجود در بازار هستند. این ظروف که تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند، با استفاده از دست و تقریبا بدون دخالت هیچ دستگاه خاصی ساخته می‌شوند. برخی از این ظروف به طرح گلیمی ساخته می‌شوند و یادآور فرهنگ بومی کشور هستند. ظروف سرامیکی طرح گلیم برای هدیه دادن گزینه بسیار خوبی هستند و جزو هدایای ارزشمند محسوب می‌شوند. حال بهتر است ببینیم آیا ظروف سرامیکی طرح گلیم تنها جنبه دکوری دارند و یا از آنها میتوان برای سرو غذا نیز استفاده کرد.

خرید ظروف سرامیکی

ظروف سرامیکی دست‌ساز و دلایل محبوبیت آنها

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع ظروف سرامیکی، نوع دست‌ساز آن است. ظروف سرامیکی دست‌ساز ظروفی هستند که با دست و بدون استفاده از هیچ دستگاهی ساخته می‌شوند. این ظروف با استفاده از مواد طبیعی ساخته شده و بیشترین ماده موجود در آنها خاک رس است. به عبارتی این ظروف جزو ظروف بسیار سالم هستند و گزینه بسیار خوبی برای سرو غذا می‌باشند. ظروف سرامیکی دست‌ساز به دلیل عدم برخورداری از مواد شیمیایی و مضر، هیچ تاثیر منفی بر روی سلامتی نگذاشته و یک انتخاب کاملا سالم هستند. البته به شرطی که از مرغوب‌ترین متریال در ساخت آنها استفاده شده باشد. استفاده از متریال کاملا طبیعی و طراحی و تولید با دست باعث شده تا این ظروف به ظروفی منحصربفرد و تماشایی تبدیل شوند و چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود کنند.

خرید انواع ظروف سرامیکی طرح گلیم از سرامیک غزال

ظروف سرامیکی طرح گلیمی چیست؟

ظروف سرامیکی دست‌ساز با طرح و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. به گونه‌ای که میتوان آنها را در طرح و رنگ‌های دلخواه و متناسب با دکوراسیون خانه خود خریداری کرده و جلوه خوبی در فضا ایجاد کرد. از جمله طرح‌های ظروف سرامیکی که بسیار محبوب و پرطرفدار هستند باید به طرح گلیمی اشاره کرد. ظروف سرامیکی طرح گلیم به شکل گلیم فرش‌های سنتی طراحی می‌شوند و یادآور فرهنگ بومی کشور هستند. این ظروف از نظر رنگ‌بندی نیز بسیار متنوع هستند و در انواع رنگ‌های مختلف موجود می‌باشند. یکی از مشخصه‌های اصلی ظروف سرامیکی طرح گلیم، وجود ریشه‌هایی در حاشیه ظرف است که آن را کاملا مشابه با گلیم فرش می‌کند.

کاربرد ظروف سرامیکی طرح گلیم

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد وجود دارد این است که آیا ظروف سرامیکی طرح گلیم تنها جنبه دکوری دارند و یا از آنها میتوان برای سرو غذا نیز استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ظروف سرامیکی طرح گلیم به دلیل طرح و نقش خاص و زیبایی که دارند، از بهترین ظروف برای دکوری هستند و جلوه خوبی در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کنند. این ظروف را میتوان در ویترین‌های شیشه‌ای و یا بر روی شلف و باکس‌های دیواری قرار داده و جلوه خوبی در فضا ایجاد کرد. با این حال ظروف سرامیکی طرح گلیم تنها جنبه دکوری نداشته و از آنها میتوان برای سرو غذا نیز استفاده کرد. اما با توجه به اینکه در حاشیه این ظروف ریشه‌های پشمی وجود دارد، بهتر است تا حد امکان از آنها برای سرو غذاهای خشک استفاده شود. ظروف سرامیکی طرح گلیمی گزینه خوبی برای سرو شیرینی‌های خشک، شکلات و مواد غذایی از این قبیل هستند و به زیباتر شدن میز پذیرایی کمک زیادی می‌کنند. در صورتی هم که از آنها برای سرو غذاهای تر استفاده شود، بهتر است آنها را با دست و به گونه‌ای شستشو کرد که ریشه‌ها کمترین برخورد را با آب و مایع شوینده داشته باشند.

ظروف سرامیکی طرح گلیمی را از کجا بخریم؟

ظروف سرامیکی طرح گلیمی جزو ظروف سرامیکی دست‌ساز بسیار خاص هستند که در چند سال اخیر مورد محبوبیت زیادی قرار گرفته‌اند. این ظروف را میتوان از فروشگاه‌های مختلفی خریداری کرد. با این حال خرید این ظروف باید از طریق فروشگاه‌ها یا مراکز معتبر انجام شود تا نسبت به متریال به کار رفته در ساخت ظروف و کیفیت آنها اطمینان حاصل شود. یکی از مراکز معتبر برای خرید ظروف سرامیکی طرح گلیمی، فروشگاه سرامیک غزال است. سرامیک غزال یک کارگاه تولیدی است که از چندین سال سابقه کار در تولید ظروف سرامیکی برخوردار است. این مجموعه کلیه محصولات خود را با در نظر گرفتن فرهنگ بومی کشور و به شکل گلیم فرش طراحی می‌کند. در ساخت آنها هم از بهترین و مرغوب‌ترین متریال استفاده می‌نماید. برای همین ظروف این مجموعه جزو بهترین و با کیفیت‌ترین ظروف سرامیکی طرح گلیم هستند و فروش بسیار بالایی دارند.

خرید ظروغ سرامیکی طرح گلیم

چرا سرامیک غزال؟

  • ظروف سرامیکی طرح گلیم مجموعه سرامیک غزال، تماما با دست و بدون دخالت هیچ دستگاهی تولید می‌شوند. حتی طراحی داخل ظروف هم با دست انجام می‌شود. برای همین این ظروف ارزش بالایی دارند و جزو بهترین ظروف سرامیکی برای هدیه دادن محسوب می‌شوند.
  • سرامیک غزال برای تولید محصولات خود از مرغوب‌ترین متریال استفاده می‌کند. برای همین کیفیت و استحکام ظروف بسیار بالا است و در صورت نگهداری صحیح از آنها میتوان برای چندین سال استفاده کرد.
  • در حاشیه ظروف سرامیکی طرح گلیم این مجموعه ریشه‌هایی از جنس پشم گوسفند وجود دارد که به شکل ماهرانه‌ای توسط رنگرزان ماهر تبریزی رنگ شده‌اند.
  • در پشت تمام کارهای این مجموعه لوگوی سرامیک غزال حک شده است که نشان از اعتبار و اصل بودن ظروف دارد. کارهای فاقد لوگو، کپی هستند و مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت و سلامتی آنها ندارد.

جمع بندی

ظروف سرامیکی طرح گلیم از بهترین ظروف برای دکوری هستند. حتی از آنها میتوان برای سرو غذاهای خشک نیز استفاده کرده و جلوه خوبی در میز پذیرایی ایجاد کرد. برای خرید ظروف سرامیکی طرح گلیم میتوانید از طریق فروشگاه سرامیک غزال اقدام کنید و آنها را در رنگ و طرح دلخواه خود خریداری نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی