تیتر امروز

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.
سهراب کیهانی، رئیس کمیسیون پزشکی فدراسیون کشتی مطرح کرد

کتف یزدانی پنج بار در رفت/ براى «حسن» برنامه داشتند!

سهراب کیهانی، رئیس کمیسیون پزشکی فدراسیون کشتی می‌گوید کتف حسن یزدانی در فینال کشتی آزاد المپیک پاریس پنج بار در رفته و این ورزشکار با غیرت خود این وضعیت را تحمل کرده است. او همچنین می‌گوید: فکر می‌کنم براى کتف جراحى شده حسن در کشتى فینال برنامه داشتند. من به عنوان یک جراح در کنار تشک مى‌دیدم که روى دست راست و عمل شده حسن فشار مضاعف و غیراصولى مى‌آورد و برنامه دارد تا او را از کار بیندازد.

کد خبر: ۱۷۰۰۹۳
۰۸:۴۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

کتف یزدانی پنج بار در رفت/ براى «حسن» برنامه داشتند!

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون پزشکی فدراسیون کشتی، گفت: کتف حسن یزدانی پنج بار در دیدار فینال در رفت که پزشک آن را جا انداخت و توانست ادامه دهد.

سهراب کیهانی در مورد مصدومیت حسن یزدانی اظهار داشت: یزدانی بخاطر جراحی که انجام داده بود بعد از دوران باز توانی که پشت سر گذاشت، بلافاصله وارد یک مسابقه سنگین یعنی المپیک شد.

وی افزود: کتف یزدانی پنج بار در رفت و آن را جا انداختند و توانست ادامه دهد. باید یاد آور شوم برای جا انداختن یکبار کتف باید فرد بیهوش شود و جا انداخته شود چرا که درد شدیدی خواهد داشت. این پسر ۵ بار با غیرتی که داشت این کار را تحمل کرد و به مسابقه ادامه داد. حسن یزدانی کار بزرگی کرد و می‌دانم با چه درد و فشاری به کار خود ادامه داد.

پزشک معتمد و جراح متخصص فدراسیون کشتی گفت: حسن یزدانى ۴ تا ۵ بار کتف دست راستش در حین مسابقه از جا در رفت که با حضور پزشک جا افتاد. یک خطاى بد و فشار نادرست روى کتف حسن در اول مسابقه توسط حریفش باعث در رفتگى کتف راست یزدانى شد.

او افزود: فکر می‌کنم براى کتف جراحى شده حسن در کشتى فینال برنامه داشتند. من به عنوان یک جراح در کنار تشک مى‌دیدم که روى دست راست و عمل شده حسن فشار مضاعف و غیراصولى مى‌آورد و برنامه دارد تا او را از کار بیندازد. براى یک ورزشکار یک بار هم کتف دست در برود، باید به بیمارستان منتقل شود، اما حسن پنج بار کتفش در آمد و آن را جا انداختند؛ آن هم در شش دقیقه زمان که با غیرت درد کشنده آن را تحمل مى‌کرد تا شاید بتواند نتیجه مسابقه را عوض کند.

کیهانی در مورد مصدومیت سایر ورزشکاران در المپیک پاریس، گفت: ورزش قهرمانی همراه خود مصدومیت دارد مثل ناهید کیانی که با مینیسک پاره وارد بازی‌های المپیک شد و چاره‌ای هم نداشت اگر عمل می‌کرد المپیک را از دست می‌داد. با مشورتی که کردیم قرار شد همانند اتفاقی برای یزدانی افتاد ادامه دهد.

وی خاطر نشان کرد: هادی ساروی در فینال رباط صلیبی‌اش پاره شد و یک تا دو دقیقه با این وضعیت بازی کرد و توانست مدال بگیرد. علیرضا مهمدی نیز همین گونه بود و به مدال نقره رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی