تیتر امروز

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.
یک تونسی طلا را از مهران گرفت

شاهکار «برخورداری» نیمه‌تمام ماند +ویدیو

«مهران برخورداری» ستاره درخشان ایران در فینال وزن ۸۰- کیلوگرم مسابقات تکواندو المپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل «فیراس کاتوسی» از تونس در دو راند متوالی شکست خورد و به مدال نقره رسید.

کد خبر: ۱۷۰۰۹۰
۲۳:۴۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

شاهکار «برخورداری» نیمه‌تمام ماند

دیدارنیوز: مهران برخورداری ملی‌پوش تکواندوی ایران به مدال نقره در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس دست یافت.

به نقل از تسنیم، دیدار مبارزه نهایی وزن ۸۰- کیلوگرم مسابقات تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس امشب برگزار شد و مهران برخورداری ملی‌پوش کشورمان با رنکینگ جهانی ۸ مقابل «فیراس کاتوسی» نفر ۶ رنکینگ جهانی از تونس قرار گرفت.

برخورداری که در مسیر حضور در فینال مقابل جایسانوف از بکستانی، السیو از ایتالیا و «گئون وو سئو» از کره جنوبی شکست داده بود، در فینال طی دو راند و با نتیجه ۲ بر صفر برابر کاتوسی شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

شاهکار «برخورداری» نیمه‌تمام ماند

ملی‌پوش کشورمان در راند اول ۴ بر ۲ و در راند دوم ۵ بر یک باخت.

مدالی که برخورداری امشب گرفت، هشتمین مدال کاروان ایران بود. کاروان جمهوری اسلامی ایران تا پایان روز چهاردهمین موفق به کسب ۲ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز شده است.

به گزارش دیدارنیوز، برخورداری امروز با پیروزی‌های خود برابر رنک یک جهان از ایتالیا و نماینده کره‌جنوبی طوفان بزرگی به پا کرده بود و در فینال هم هر چه داشت برابر حریف قدبلند تونسی گذاشت، اما برای طلا کافی نبود. او نمایش فوق‌العاده‌ای در پاریس برجا گذاشت و باید امیدوار بود در مسابقات بعدی بازهم افتخارآفرین باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی