تیتر امروز

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.
المپیک ۲۰۲۴

شب تلخ و باورنکردنی «یزدانی» در پاریس/ مصدومیت کتف علیه طلا +ویدیو

حسن یزدانی، کشتی‌گیر پرافتخار کشورمان در فینال کشتی آزاد المپیک پاریس مغلوب حریف بلغاری شد؛ شکستی تلخ و باورنکردنی که به دلیل مصدومیت کتف او رقم خورد و اجازه نداد حسن به طلا برسد.

کد خبر: ۱۷۰۰۸۹
۲۲:۴۶ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

شب تلخ «یزدانی» در پاریس/ مصدومیت کتف علیه طلا

دیدارنیوز: حسن یزدانی که می‌توانست امشب خیلی رکورد‌ها را بشکند، مغلوب حریف بلغاری شد و بار دیگر به نقره المپیک رضایت داد.

حسن یزدانی که روز گذشته از سد حریفانی از استرالیا، یونان و سن‌مارینو گذشته بود، در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک مقابل رمضانوف کشتی‌گیر روسی‌الاصل بلغارستان قرار گرفت.

شب تلخ و باورنکردنی «یزدانی» در پاریس/ مصدومیت کتف علیه طلا

او که چندین بار در طول مبارزه کتفش را گرفت و پزشک وارد تشک شد، وقت اول را با اخطار ۳۰ ثانیه کم‌کاری یک بر صفر عقب افتاد.

در وقت دوم اخطار ۳۰ ثانیه به رمضانوف داده شد، اما در ادامه این کشتی‌گیر بلغارستان بود که موفق به خاک کردن حریف شد و نتیجه را ۷-یک به سود خود کرد.

شب تلخ و باورنکردنی «یزدانی» در پاریس/ مصدومیت کتف علیه طلا

شب تلخ و باورنکردنی «یزدانی» در پاریس/ مصدومیت کتف علیه طلا

او مدال طلای المپیک را به خود اختصاص داد و دهمین مدال حسن یزدانی هم به رنگ نقره ضرب شد.

یزدانی که دو نشان طلا و نقره از دو المپیک قبلی داشت، می‎‌توانست امشب از رکورد جهان پهلوان تختی و هادی ساعی بگذرد که این اتفاق رخ نداد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی