تیتر امروز

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.
المپیک پاریس ۲۰۲۴

آخرین وضعیت ایران در جدول مدال‌ها/ امید به طلای «حسن»

تیم ایران با کسب شش مدال رنگارنگ، در رده بیست و یکم جدول مدال‌های المپیک پاریس قرار دارد و در صورت کسب طلای حسن یزدانی، می‌توان به بهبود این رده امیدوار بود.

کد خبر: ۱۷۰۰۸۴
۱۰:۵۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

آخرین وضعیت ایران در جدول مدال‌ها

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: با مدال‌هایی که شب گذشته (پنجشنبه) در کشتی و تکواندو بدست آمد، کاروان ایران در المپیک پاریس تا رده بیست و یکم جدول صعود کرد.

به گزارش دیدارنیوز، سعید اسماعیلی شب گذشته در کشتی فرنگی شاهکار کرد و دومین طلای ایران را در پاریس بدست آورد. در اتفاقی مهم و تاریخی هم ناهید کیانی به مدال نقره المپیک در تکواندو رسید تا پرافتخارترین ورزشکار زن ایران در این بازی‌ها شود.

مطلب مرتبط:

دو ایرانی در آغوش هم

مدالی به ارزش طلا؛ ناهید کیانی به نقره رضایت داد

شاهکار یک دزفولی؛ اسماعیلی دومین طلایی ایران شد +عکس و ویدیو

برد طوفانی حسن یزدانی با صعود به فینال المپیک +ویدیو

ناهید کیانی پرافتخارترین زن ایران در المپیک شد +ویدیو

البته پس از چند دهه، انتظار از مسوولان و ورزشکاران خیلی بیشتر از این است که زنان ما با یک نقره تاریخ‌ساز شوند و باید در ورزش زنان سرمایه‌گذاری بیشتری صورت بگیرد تا ناهیدهای بیشتری دیده شوند و کاروان ایران پرمدال‌تر شود.

امشب همچنین حسن یزدانی در فینال کشتی آزاد با حریفی سرسخت به نام رمضانوف از بلغارستان مبارزه می‌کند و انتظار از حسن جز مدال طلا نیست.

در جدول زیر، آخرین وضعیت مدال‌ها در المپیک پاریس (تا ساعت ۱۰:۴۵ امروز) را مشاهده می‌کنید که ایران با دو طلا، دو نقره و دو برنز در رده بیست و یکم است.

آخرین وضعیت ایران در جدول مدال‌ها

آخرین وضعیت ایران در جدول مدال‌ها

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی