تیتر امروز

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.
تکواندوی المپیک پاریس

مدالی به ارزش طلا؛ ناهید کیانی به نقره رضایت داد

ناهید کیانی در فینال وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندو بانوان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، با شکست برابر حریف کره‌ای خود به مدال نقره رضایت داد و اولین زن ایرانی شد که در المپیک به این مدال می‌‍رسد.

کد خبر: ۱۷۰۰۷۳
۲۳:۳۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

مدالی به ارزش طلا؛ ناهید کیانی نقره‌ای شد

دیدارنیوز: ناهید کیانی به مدال نقره مسابقات تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دست یافت و تاریخ‌ساز شد.

به نقل از تسنیم، دیدار نهایی وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندو بانوان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، امشب در سالن گرند پله برگزار شد و ناهید کیانی ملی‌پوش کشورمان مقابل «یو جین کیم» از کره جنوبی قرار گرفت.

در پایان این مبارزه حساس، کیانی طی دو راند با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب حریفش شد و ضمن کسب مدال ارزشمند نقره، اولین بانوی ایرانی در ادوار المپیک لقب گرفت که به این مهم دست یافته است.

مدالی به ارزش طلا؛ ناهید کیانی به نقره رضایت داد

مدالی به ارزش طلا؛ ناهید کیانی به نقره رضایت داد

به گزارش دیدارنیوز، ناهید کیانی در مسابقه‌های امروز نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و پس از پیروزی برابر کیمیا علیزاده در مرحله اول تا فینال رسید و عالی کار کرد اما در فینال ناهید با انگیزه و هجومی را ندیدیم و با اختلاف شکست را پذیرفت. او پس از کسب مدال نقره با پرچم ایران دور افتخار زد و به نظر می‌رسید به این مدال رضایت داده بود.

با این حال، مدال نقره کیانی، نخستین مدال نقره تاریخ ورزش زنان ایران در بازی‌های المپیک است و باید از تلاش‌های ناهید در این المپیک تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی