تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
وزیر ارشاد تشریح کرد

آخرین وضعیت ساخت کاخ جشنواره‌ها

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین وضعیت ساخت کاخ جشنواره‌ها که با نام «آسمانه هنر ایران» شناخته می‌شود، توضیحاتی ارایه کرد.

کد خبر: ۱۷۰۰۵۶
۱۷:۵۶ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

وزیر

دیدارنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین وضعیت ساخت کاخ جشنواره‌ها که با نام «آسمانه هنر ایران» شناخته می‌شود را، تشریح کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان، در جمع خبرنگاران گفت: خدمت آقای رئیس‌جمهور گزارشی را از اقداماتی که باید در آینده انجام شود همراه با زمان‌بندی‌های ۸ ساله ارائه کردم.

وی افزود: از جمله‌ی آن، کاخ جشنواره‌هاست که نام آن «آسمانه هنر» است. به اهالی فرهنگ و هنر تعهد کرده بودیم که پیش‌از ۵۰ سالگی انقلاب اسلامی کار آن را به اتمام برسانیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: اقدامات مربوط به تملک آن را به پایان رساندیم و ۲۵۰۰ میلیارد تومان از املاک وزارتخانه را با فروشنده تهاتر کردیم. رئیس‌جمهور شهید نیز دستور پرداخت هزار میلیارد تومان را دادند.

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیلی با بیان این‌که ان‌شاءالله همکاران بعدی این کار را به نتیجه برسانند، اظهار کرد: مسابقه طراحی را به شکل بین‌المللی در نظر گرفتیم که به نفر برتر ۴ میلیارد تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی