تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
کولر آبی جنرال شرق مدل G۳۲۰۰ به قیمت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود

ارزان‌ترین کولر آبی بازار چند؟ +جدول

بررسی نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی نشان می‌دهد که برای خرید کولر آبی بسته به بودجه‌ای که فرد در اختیار دارد، باید بین ۷۰۰ هزار تومان تا ۳۵ میلیون تومان هزینه کند. لازم به ذکر است که ارزان‌ترین کولر آبی متعلق به مدل ARCTIC AIR ULTRA است که در بازار با قیمت ۷۳۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر: ۱۷۰۰۳۴
۱۱:۳۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

ارزان‌ترین کولر آبی بازار چند؟ +جدول

دیدارنیوز: طبق بررسی‌های انجام‌شده، کولر آبی یکی از پرطرفدار‌ترین وسیله‌های سرمایشی در ایران است. ارزان‌ترین کولرآبی بازار مدل ARCTIC AIR ULTRA است که با قیمت ۷۳۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کولر آبی جنرال شرق مدل G۳۲۰۰ به قیمت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

همچنین کولر آبی مشهد دوام مدل ۲۹۰۰ به قیمت پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خریداری می‌شود. کولر‌آبی مشهد دوام مدل MD۳۲۰ نیز با قیمت شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

ضمنا کولر آبی جنرال مدل ۵۵۰۰ که یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان با مدل بالا تفاوت قیمتی دارد، به قیمت هشت میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

علاوه بر این کولر آبی جهان‌افروز مدل JAC۷۰۰ به قیمت ۱۱ میلیون تومان در سطح بازار فروخته می‌شود.

در انتهای این فهرست کولرآبی البرز مدل ۱۸۰۰۰ بالازن جای دارد که گران‌ترین مدل بازار است و ۳۵ میلیون تومان قیمت دارد.

در ادامه فهرستی از کولرآبی‌های موجود در بازار به شرح زیر است:

ارزان‌ترین کولر آبی بازار چند؟ +جدول

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی