تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اورونوف رسید

ستاره پرسپولیس، آماده حضور در لیگ جدید

پس از شایعات اخیر درباره وضعیت ستاره پرسپولیس، پزشک سرخپوشان می‌گوید که اوستون اورونوف مشکلی برای حضور در تمرینات گروهی و ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت برای شروع فصل جدید ندارد.

کد خبر: ۱۶۹۷۷۰
۱۹:۱۹ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

ستاره پرسپولیس، آماده حضور در لیگ جدید

دیدارنیوز: پزشک باشگاه پرسپولیس رسماً اعلام کرد که اوستون اورونوف مشکلی برای حضور در تمرینات گروهی و ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت برای شروع فصل جدید ندارد.

اوستون اورونوف بعد از گذراندن دوره حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان یکی از بازیکنان تیم امید ازبکستان، از روز گذشته به اردوی پرسپولیس در ترکیه اضافه شد و خود را به کادرفنی سرخ‌پوشان پایتخت معرفی کرد. در شرایطی‌که اورونوف از پاریس عازم استانبول شد که هواداران پرسپولیس دل‌نگران مصدومیت ستاره ازبکستانی بودند؛ چرا که او در آخرین دیدار تیم امید ازبکستان در المپیک ۲۰۲۴ به میدان نرفت و گفته شد به دلیل آسیب‌دیدگی برابر جمهوری دومینیکن حضور پیدا نکرده است.

اورونوف که عملکرد پرنوسانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشت و طعم حذف از مرحله گروهی را چشید، حالا باید خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر آماده کند. در روز‌های گذشته گفته می‌شد با توجه به مصدومیت اوستون اورونوف در اردوی ملی، ستاره ازبکستانی سرخ‌پوشان پایتخت نمی‌تواند در هفته‌های ابتدایی فصل جدید به میدان برود، اما بعد از معاینات انجام شده مشخص شد که اورونوف مشکلی برای همراهی سرخ‌پوشان پایتخت در فصل جدید ندارد.

اورونوف هیچ مصدومیتی ندارد و آمادگی کامل دارد

فرید زرینه رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس در بخش ابتدایی صحبت‌های خود با سایت این باشگاه پیرامون آخرین وضعیت مصدومیت پرسپولیس، با تشریح جزئیات بیشتری از شرایط اوستون اورونوف، شایعات مرتبط با مصدومیت طولانی‌مدت ستاره ازبکستانی را تکذیب کرد و ضمن اعلام آمادگی اورونوف برای حضور در ترکیب پرسپولیس، درباره او توضیح داد: «اورونوف هیچ مصدومیتی ندارد و بعد از اضافه شدن به تیم با آمادگی کامل در اختیار کادرفنی قرار دارد».

مصدومیت صادقی و احمدی برطرف شد، اما عالیشاه ...

زرینه درباره مصدومیت امید عالیشاه، سعید صادقی و محمدمهدی احمدی پاسخ داد: «امید، تمرینات بدون وزن انجام می‌دهد؛ یعنی برنامه‌هایی که وزن او را افزایش ندهد. پشتکار و جدیت امید با تمرینات شدید، فشرده و متوالی او بدون درد، انجام می‌شود و این بازیکن به صورتی کار می‌کند که مانع از افت آمادگی جسمانی و سیستم قلبی ریوی شود. کادر پزشکی طی چند روز آینده پس از عکسبرداری مجدد، وضعیت او را مورد بررسی قرار می‌دهد. سعید صادقی و محمدمهدی احمدی نیز از امروز در اختیار کادرفنی قرار می‌گیرند. سایر بازیکنان نیز بدون مشکل در کلیه برنامه‌های گروهی و تیمی، زیر نظر کادرفنی کار می‌کنند».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی