تیتر امروز

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس اقتصاد

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز، میزبان دکتر وحید شقاقی شهری دانش آموخته دکتری اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی تهران بود او سیرتاریخ اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز...
اسماعیل هنیه ترور شد/ حماس همچنان مسیر خود را ادامه می‌دهد
سپاه خبر این ترور وحشتناک را اعلام کرد (بروز رسانی می‌شود)

اسماعیل هنیه ترور شد/ حماس همچنان مسیر خود را ادامه می‌دهد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.

«آخرین دختر» روی صحنه می‌رود

«آخرین دختر»، تئاتری به کارگردانی امید افشاری و نویسندگی رحمان مولایی و امیر شعبانی، روایتی از دوران اسارت زنان کرد ایزدی از جمله نادیا مراد به دست داعش است.

کد خبر: ۱۶۹۶۲۶
۱۷:۳۳ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

«آخرین دختر» روی صحنه می‌رود

دیدارنیوز: «آخرین دختر»، تئاتری به کارگردانی امید افشاری و نویسندگی رحمان مولایی و امیر شعبانی، روایتی از دوران اسارت زنان کرد ایزدی از جمله نادیا مراد به دست داعش است.

در این نمایش، ۴ شخصیت اصلی، داستان ربوده شدن خود در منطقه‌ی کوچو واقع در شهر شنگال عراق را که سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد بازگو می‌کنند. در این سال، نیرو‌های داعش به این منطقه حمله کرده، شمار زیادی از مردان را کشتند و زنان را به عنوان برده‌ی جنسی ربودند. یکی از این زنان، نادیا مراد، برنده‌ی جایزه‌ی صلح نوبل است که موفق شد به آلمان بگریزد و این اتفاق را افشاء کرده، شماری از اسرا را از چنگ داعش نجات دهد.

مراد سال ۲۰۱۶ نخستین سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد در امور حفظ کرامت بازماندگان قاچاق انسان شد و کتابی به نام آخرین دختر را درباره‌ی سرگذشت خود نوشت.

نمایش «آخرین دختر» تا ۱۷ مرداد ۱۴۰۳، در خانه‌ی هنر دیوار اجرا می‌شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی