تیتر امروز

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس اقتصاد

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز، میزبان دکتر وحید شقاقی شهری دانش آموخته دکتری اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی تهران بود او سیرتاریخ اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز...
اسماعیل هنیه ترور شد/ خاتمی تسلیت گفت/ نماینده حماس: این حمله به ایران و محور مقاومت بود
سپاه خبر این ترور وحشتناک را اعلام کرد (بروز رسانی می‌شود)

اسماعیل هنیه ترور شد/ خاتمی تسلیت گفت/ نماینده حماس: این حمله به ایران و محور مقاومت بود

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.

دیدار معاون رئیس‌جمهور زیمبابوه با پزشکیان

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری در دیدار با معاون رئیس‌جمهور زیمبابوه گفت: وحدت و همکاری کشور‌های مستقل مثل ایران و زیمبابوه می‌تواند تحریم‌های آمریکا و کشور‌های غربی را بی‌اثر کند.

کد خبر: ۱۶۹۶۰۹
۱۲:۱۷ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

پزشکیان

دیدارنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و زیمبابوه ظرفیت‌های خوب و مکملی برای توسعه روابط دارند، به سیاست‌های ظالمانه آمریکا در اعمال تحریم علیه کشور‌هایی که حاضر به همراهی با آن‌ها نباشند، اشاره کرد و گفت: وحدت و همکاری کشور‌های مستقل مثل ایران و زیمبابوه می‌تواند تحریم‌های آمریکا و کشور‌های غربی را بی‌اثر کند.

مسعود پزشکیان صبح امروز چهارشنبه در دیدار با «کمبو موهادی» معاون رئیس جمهور زیمبابوه که به منظور حضور در آیین تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده بود، بر تسریع در اجرای توافقات فی‌مابین دو کشور در راستای تامین منافع متقابل و ایجاد زمینه برای حصول توافقات جدید تاکید کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و زیمبابوه ظرفیت‌های خوب و مکملی برای توسعه روابط دارند، به سیاست‌های ظالمانه آمریکا در اعمال تحریم علیه کشور‌هایی که حاضر به همراهی با آن‌ها نباشند، اشاره کرد و افزود: وحدت و همکاری کشور‌های مستقل مثل ایران و زیمبابوه می‌تواند تحریم‌های آمریکا و کشور‌های غربی را بی‌اثر کند.

«کمبو موهادی» معاون رئیس جمهور زیمبابوه نیز در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی روابط دو کشور، جمهوری اسلامی ایران را کشوری دارای توانمندی‌ها و دانش سطح بالا به خصوص در زمینه خدمات فنی و مهندسی دانست و گفت: زیمباوه نیز ظرفیت‌های متنوع و بکری در عرصه‌های کشاورزی، انرژی، معدن و امثال آن دارد و علاقمندیم این تجربیات و توانمندی‌ها را در همکاری با ایران تبادل کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی