تیتر امروز

مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید

این پانزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

صادرات تخم مرغ ایران به سودان

حمیدرضا کاشانی، رئیس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران، از صادرات نخستین محموله تخم مرغ ایران به سودان خبر داد و گفت: درحال حاضر تخم مرغ کشور ما به کشور‌های عراق، افغانستان، قطر و امارات صادر می‌شود.

کد خبر: ۱۶۹۵۴۰
۱۳:۱۸ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

صادرات تخم مرغ ایران به سودان

دیدارنیوز: رئیس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران، تولید تخم مرغ کشور را طبق روال مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ هزار تن محصول تخم مرغ به کشور‌های هدف صادر شده است.

حمیدرضا کاشانی درباره وضعیت تولید و صادرات تخم مرغ، افزود: طبق برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی امسال باید یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید شود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران اظهار داشت: اکنون ماهانه حدود ۱۱۰ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود که علاوه بر تامین نیاز داخلی بخشی از محصول مازاد به کشور‌های هدف صادر می‌شود که این میزان ماهانه بین ۱۰ تا ۱۳ هزار تن است.

وی از صادرات نخستین محموله تخم مرغ ایران به سودان خبر داد و تصریح کرد: درحال حاضر تخم مرغ کشور ما به کشور‌های عراق، افغانستان، قطر و امارات صادر می‌شود.

کاشانی با بیان اینکه صادرات تخم مرغ از سال ۱۴۰۱ از سرگرفته شد، اضافه کرد: امسال به نظر می‌رسد با توجه به حجم تولید حدود ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ به کشور‌های هدف صادر شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی