تیتر امروز

دادستان، قاضی و مسئولان زندان از بیماری من بی اطلاع بودند/ اتهامم تبلیغ علیه نظام بود/ درباره فعالیت هسته‌ای ایران صحبت کرده بودم
گفت‌وگوی دیدارنیوز با صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی

دادستان، قاضی و مسئولان زندان از بیماری من بی اطلاع بودند/ اتهامم تبلیغ علیه نظام بود/ درباره فعالیت هسته‌ای ایران صحبت کرده بودم

صادق زیباکلام که در روز ۱۱ تیرماه، ۴ روز قبل از مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با مرخصی استعلاجی و سپس با تعلیق حکمش از زندان اولین خارج شد، مهمان ما در استودیو دیدارنیوز بود و سوالات ما پاسخ...
پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران منصوب شد/ لحظه اهدای حکم تنفیذ +ویدیو
با تنفیذ رهبر انقلاب اسلامی

پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران منصوب شد/ لحظه اهدای حکم تنفیذ +ویدیو

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در مراسمی و بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی رأی ملت ایران به آقای مسعود پزشکیان را تنفیذ و ایشان را به‌عنوان رئیس جمهور اسلامی...
کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟
از چشم جهان (۱۶۳)

کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟

به نظر می‌رسد در میان رای دهندگان رنگین پوست و همچنین جوانان آمریکایی، کاملا هریس نامزد دمکرات‌ها نسبت به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا – پیش از کناره گیری از رقابت‌های ریاست جمهوری - از اقبال بیشتری...

بازار خودرو؛ آخرین قیمت پژو پارس، تارا و هایما +جدول

قیمت خودرو امروز دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ با توجه به تعطیلی روز گذشته بدون تغییر و در آرامش کار خود را آغاز کرد. قیمت پژو پارس ۸۶۱ میلیون تومان است.

کد خبر: ۱۶۹۴۵۱
۱۰:۳۴ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

بازار خودرو؛

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز دوشنبه اعلام شد. چنانکه خرید و فروش خودرو به دلیل فعالیت محدود بنگاه‌های معاملاتی، بسیار محدود گزارش می‌شود که همین موضوع، دلیلی بر ثبات قیمت خودرو‌های داخلی و مونتاژی بازار است. به نظر می‌رسد ساعاتی دیگر بازار از حالت ثبات خارج شود و به روند نوسانی برگردد.

سورن پلاس موتور XU۷P از ارزان‌ترین مدل سورن پلاس در شمار محصولات ایران خودرو، صبح امروزهیچ تغییر قیمتی نسبت به گذشته پیدا نکرده است و به قیمت ۶۱۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳ از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که با حفظ تعادل نسبت به روز گذشته به نرخ ۷۲۴ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

رانا پلاس از دیگر محصولات ایران خودرو به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است و در محدوده ۶۱۴ میلیون تومان باقی است.

تارا اتوماتیک V۴ از محصولات ایران خودرو، ماه پش به قیمت بالای یک میلیارد معامله می‌شد، اما با روند کاهشی در طی هفته‌های اخیر به قیمت زیر یک میلیارد رسیده و در حال حاضر با قیمت ۹۷۲ میلیون تومان بدون تغییر کار خود را شروع کرد.

سایر محصولات داخلی نیز امروز هیچ تغییر قیمتی نداشتند و با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.

بازار خودرو؛

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی با تبعیت از محصولات داخلی در ثبات کامل به سر می‌برند.

ام وی ام X۲۲ Pro دنده‌ای که جزو ارزان‌ترین کراس‌اوور‌های مونتاژی بازار شناخته می‌شود، در این روز‌ها با نوساناتی که تجربه کرد، سرانجام به قیمت ۹۶۵ میلیون تومان رسید.

جک J۴ آپشنال همانند اکثریت بازار، حفظ تعادل کرده است. این سدان پرفروش کرمان موتور طبق نوساناتی که در طول هفته گذشته تجربه کرد، سرانجام به نرخ ۷۸۰ میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم هفت نفره، از کراس‌اوور‌های مونتاژی بهمن موتور، همانند برخی دیگر از محصولات بازار نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و با نرخ یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما ۸S که از خودرو‌های مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، که در حال حاضر تغییری ندارد و با یک میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بازار خودرو؛

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی