تیتر امروز

دادستان، قاضی و مسئولان زندان از بیماری من بی اطلاع بودند/ اتهامم تبلیغ علیه نظام بود/ درباره فعالیت هسته‌ای ایران صحبت کرده بودم
گفت‌وگوی دیدارنیوز با صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی

دادستان، قاضی و مسئولان زندان از بیماری من بی اطلاع بودند/ اتهامم تبلیغ علیه نظام بود/ درباره فعالیت هسته‌ای ایران صحبت کرده بودم

صادق زیباکلام که در روز ۱۱ تیرماه، ۴ روز قبل از مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با مرخصی استعلاجی و سپس با تعلیق حکمش از زندان اولین خارج شد، مهمان ما در استودیو دیدارنیوز بود و سوالات ما پاسخ...
پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران منصوب شد/ لحظه اهدای حکم تنفیذ +ویدیو
با تنفیذ رهبر انقلاب اسلامی

پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران منصوب شد/ لحظه اهدای حکم تنفیذ +ویدیو

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در مراسمی و بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی رأی ملت ایران به آقای مسعود پزشکیان را تنفیذ و ایشان را به‌عنوان رئیس جمهور اسلامی...
کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟
از چشم جهان (۱۶۳)

کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟

به نظر می‌رسد در میان رای دهندگان رنگین پوست و همچنین جوانان آمریکایی، کاملا هریس نامزد دمکرات‌ها نسبت به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا – پیش از کناره گیری از رقابت‌های ریاست جمهوری - از اقبال بیشتری...

چگونه ویزای کانادا بگیریم

سفر به کانادا و بازدید از زیبایی‌های آن مستلزم دریافت ویزای توریستی کانادا خواهد بود. این کشور به‌عنوان یکی بهترین از مقاصد تفریحی جهان، مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۶۹۴۴۸
۱۰:۰۷ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: سفر به کانادا و بازدید از زیبایی‌های آن مستلزم دریافت ویزای توریستی کانادا خواهد بود. این کشور به‌عنوان یکی بهترین از مقاصد تفریحی جهان، مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است. بازدید از مناظر زیبا، دریاها، کوه‌ها و دره‌های شگفت‌انگیز کانادا، سفری متفاوت را برای شما رقم می‌زند. سفر به این کشور را می‌توانید با دریافت ویزا آن تجربه کنید؛ کافیست از یک مجموعه معتبر کمک بگیرید و روند دریافت ویزا خود را سرعت ببخشید.

 

 

اخذ ویزا توریستی کانادا

ویزا توریستی کانادا به‌عنوان یک مجوز اقامت موقت، امکان حضور در کانادا را تا حداکثر 6 ماه برای شما فراهم می‌کند. این ویزا تنها برای اهداف گردشگری صادر می‌شود و امکان انجام کار یا تحصیل در دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت با آن وجود ندارد. همچنین تبدیل آن به ویزا کاری یا تحصیلی امکان‌پذیر نخواهد بود. بااین‌حال اخذ ویزا توریستی کانادا نیز به شرایط و مدارک خاصی نیاز دارد که در صورت عدم ارائه آن‌ها ممکن است ریجکت شوید. مدارک ویزا توریستی مورد نیاز به این شرح است:

  • اصل گذرنامه فعلی با یک‌سال اعتبار

  • اصل گذرنامه‌های قبلی

  • قطعه عکس 4.5*3.5

  • مدارک شغلی

  • مدارک مربوط به تمکن مالی

  • بیمه مسافرتی معتبر

  • بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما

  • کاور لتر

  • دعوت‌نامه معتبر

  • اسپانسرشیپ لتر

  • سند ازدواج

  • شناسنامه

  • گواهی اشتغال به تحصیل

  • سوابق بیمه تأمین اجتماعی

  • کارت ملی

  • سند ملکی و هر گونه سرمایه‌گذاری

 

انواع ویزا توریستی کانادا

سفر به کانادا و دریافت ویزا آن را می‌توانید به دو شکل تجربه کنید. سفرهای یک‌بار ورود یا چندبار ورود به نوع ویزا شما بستگی دارد. برای آشنایی بیشتر با انواع ویزا توریستی کانادا در ادامه آشنا شوید:

ویزا سینگل کانادا

متقاضیان با دریافت ویزا توریستی سینگل می‌توانند تنها یک‌بار به کانادا وارد شوند. اقامت دارندگان این نوع ویزا، به‌مدت 6 ماه امکان‌پذیر است. معمولا ویزا سینگل برای افرادی صادر می‌شود که قصد شرکت در یک کنفرانس و بازدیدهای دیپلماتیک در کانادا را دارند.

ویزا مولتیپل کانادا

ویزا توریستی مولتیپل برای ایرانیان تا 5 سال اعتبار دارد و دارندگان آن می‌توانند در این بازه زمانی به دفعات مکرر وارد کانادا شوند. با اخذ ویزا مولتیپل در هر بار ورود می‌توانید 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشید. ایرانیان از متقاضیان این نوع ویزا برای سفر به کانادا هستند.

سوپر ویزا کانادا

این نوع ویزا یک نوع ویزا مولتیپل 10 ساله به‌شمار می‌رود که به نام ویزا والدین یا ویزا پدر و مادرها نیز شناخته می‌شود. جالب است بدانید با اخذ این ویزا، پدران، مادران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های افراد مقیم دائم کانادا یا سیتیزن‌های کانادا، می‌توانند در هر بار ورود تا 5 سال در کنار فرزندان خود اقامت داشته باشند.



 

شرایط اخذ ویزا توریستی کانادا

شرایط دریافت ویزا توریستی کانادا هر ساله توسط اداره مهاجرت این کشور به‌روزرسانی می‌شود. متقاضیان برای دریافت این ویزا و سفر به کانادا باید شرایط ویژه‌ای داشته باشند تا با مشکل ریجکتی مواجه نشوند. برخی از شرایط دریافت ویزا توریستی اجباری و برخی نیز آپشنال است که دریافت ویزا کانادا را برای شما امکان‌پذیر می‌کنند. شرایط مورد نظر به این شرح خواهند بود:

تمکن مالی

شاید تمکن مالی در اخذ ویزا توریستی، اهمیت نداشته باشید؛ اما سفارت کانادا ارائه تمکن مالی و گردش حساب قوی را از شما می‌خواهد. تمکن مالی شما باید از بخش حساب بین‌المللی بانکی و به زبان لاتین ارائه شود. همچنین ارائه ریز گردش حساب 6 ماه آخر نیز الزامی است. به‌طور کلی ارائه تمکن مالی قوی و گردش حساب 6 ماهه متناسب با شغل شما، از شرایط اخذ ویزا توریستی کانادا خواهد بود.

تراول هیستوری

تراول سفری بیشتر، شانس اخذ ویزای توریستی کانادا را برای شما افزایش می‌دهد. تراول سابقه سفری شما درصورتی مورد توجه قرار می‌گیرد که از طریق سفر به کشورهای حوزه شینگن، انگلستان، استرالیا، نیوزلند و ... ایجاد شده باشد. سفر به کشورهای مطرح دنیا از الزامات دریافت ویزا کانادا نیست؛ اما خوب است متقاضیان پیش‌از درخواست ویزا کانادا به کشورهای اطراف مانند سنگاپور، روسیه، امارات و ... سفر کرده باشند. توصیه می‌شود با پاسپورت سفید و بدون مهر ورود و خروج، برای درخواست ویزا کانادا توریستی اقدام نکنید.

دعوت‌نامه ویزا کانادا

اگرچه ارائه دعوت‌نامه برای اخذ ویزا توریستی کانادا الزامی نیست؛ اما این نامه می‌تواند برگ برنده شما برای دریافت ویزا کانادا و ورود به این کشور باشد. دریافت درعوت‌نامه از طرف افراد خانواده یا دوستان مقیم کانادا، می‌تواند هدف سفر شما را اثبات کند و اجازه ورود برای شما صادر شود.

مدارکی بر اثبات وابستگی به ایران

برای دریافت ویزا کانادا باید سفارت کانادا را از برگشتتان به کشور ایران متقاعد کنید. برای این کار لازم است از نظر مالی، شغلی، خانوادگی یا اجتماعی وابستگی خود را اثبات کنید. افرادی که دارای سابقه بیمه بالا 10 سال هستند، دارای شرکت، خانواده، قراردادهای کاری و ... باشند می‌توانند دلایلی برای متقاعدکردن سفارت کانادا ارائه دهند.

مراحل اخذ ویزا توریستی کانادا

مراحل اخذ ویزا توریستی به‌صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می‌شود؛ شما تنها برای انگشت‌نگاری و عکس‌برداری باید به یکی از سفارت‌های کانادا در کشورهای اطراف حضور پیدا کنید. برای اینکه بتوانید مراحل دریافت ویزا خود را انجام دهید باید با مراحل اخذ و مدارک مورد نیاز آن آشنا شوید.

گردآوری مدارک

در گام اول باید تمامی مدارک درخواستی ویزا توریستی را جمع‌آوری کنید. سپس آن‌ها را در سایت اداره مهاجرت کانادا بارگذاری نمایید. برای درخواست این نوع ویزا، به کارت اعتباری و اسکنر نیاز دارید تا بتوانید مدارک خود را به‌صورت الکترونیکی کپی کنید.

ایجاد حساب کاربری و تکمیل فرم

با ورود به سایت اداره مهاجرت و کلیک روی گزینه REGISTER می‌توانید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. حواستان باشد در زمان ساخت اکانت به سوالات امنیتی خود به دقت پاسخ دهید. در نهایت فرم درخواست ویزا را تکمیل و تمامی مدارک را بارگذاری نمایید.

پرداخت هزینه

پس‌از بارگذاری مدارک و امضای الکترونیکی، هزینه درخواست ویزای توریستی کانادا را با استفاده از کار‌ت‌های اعتباری بین‌المللی پرداخت کنید. این پرداخت شامل هزینه درخواست و ثبت اطلاعات انگشت‌نگاری می‌شود.

مراجعه به کارگزاری

پس‌از پرداخت هزینه، ظرف 24 الی 72 ساعت نامه‌ای برای شما ارسال می‌گردد. اکنون از زمان دریافت نامه تا 30 روز مهلت دارید اطلاعات بیومتریک خود را در یکی از دفاتر کارگزاری کانادا ثبت کنید.

پیکاپ پاسپورت

در صورت تایید درخواست شما، ویزا توریستی کانادا برای شما صادر می‌شود. اکنون باید به یکی از دفاتر وک، پیکاپ کنید تا در زمان 3 الی 5 روز کاری، برچسب ویزا کانادا در پاسپورت شما الصاق گردد.

 

دریافت ویزا توریستی کانادا با فلای تودی

دریافت ویزا برای سفر و گشت‌وگذار در کشور کانادا ضروری است. برای دریافت سریع و آسان این اجازه ورود، می‌توانید از وب‌سایت‌های آنلاین و معتبر کمک بگیرید. فلای تودی با ارائه بهترین و به‌روزترین خدمات، روند اخذ ویزا شما را سرعت می‌بخشد. کافیست در صفحه این وب‌سایت، فرم درخواست ویزا کانادا را تکمیل کنید و منتظر تماس کارشناسان این مجموعه باشید. فلای تودی با پیگیری و تلاش‌های مستمر، اخذ ویزای توریستی کانادا را برای شما آسان می‌کنند. این وب‌سایت با ارائه باکیفیت‌ترین ویزا، شما را در سفر به کانادا همراهی خواهد کرد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی