تیتر امروز

رضا نامجو: جامعه احساس می‌کند دو طرف ترازو تعادل ندارد/ با توقیف ماشین حق شهروندی تضییع می‌شود/ اگر طرح نور خواست مردم است، اثبات شود
گفت و گوی ویژه جامعه پلاس با یک وکیل پایه یک درباره طرح نور

رضا نامجو: جامعه احساس می‌کند دو طرف ترازو تعادل ندارد/ با توقیف ماشین حق شهروندی تضییع می‌شود/ اگر طرح نور خواست مردم است، اثبات شود

جامعه پلاس در یک گفت و گوی ویژه به سراغ موضوع طرح نور رفته و سوالاتی را با دکتر رضا نامجو، وکیل پایه یک دادگستری مطرح کرده که می‌خوانید.
محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد
در دهمین برنامه دیدار اندیشه گفت‌وگو با یک استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد

دیدار اندیشه در دهمین برنامه خود میزبان محمد حسن موحدی ساوجی، استاد دانشگاه و حوزه بود، او معتقد است: از کافران نیز نمی‌توان حق حیات، حق آزادی اندیشه، حق تعیین سرنوشت، حق مالکیت و تحصیل را سلب...
المپیک پاریس؛ ناکامی هانیه رستمیان و شمشیربازان/ عذرخواهی کمیته بین‌المللی المپیک از کره‌جنوبی
این گزارش بروز رسانی می‌شود

المپیک پاریس؛ ناکامی هانیه رستمیان و شمشیربازان/ عذرخواهی کمیته بین‌المللی المپیک از کره‌جنوبی

بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از امروز (شنبه) رسما آغاز شده و نمایندگان پرامید ایران در چند رشته از جمله قایقرانی، شمشیربازی، ژیمناستیک و تنیس روی میز به میدان خواهند رفت و در تیراندازی هم هانیه...
تنیس روی میز المپیک ۲۰۲۴

المپیک پاریس؛ شانس زیاد نوشاد، کار سخت نیما و ندا

پیمان حسنی، کارشناس تنیس روی میز می‌گوید که نوشاد عالمیان شانس زیادی برای صعود به مرحله دوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد، در حالی که کار نیما عالمیان و ندا شهسواری سخت‌تر است.

کد خبر: ۱۶۹۳۴۴
۱۰:۲۹ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

المپیک

کارشناس تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان شانس زیادی برای صعود به مرحله دوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد، در حالی که کار نیما عالمیان و ندا شهسواری سخت‌تر است.

قرعه‌کشی مسابقات تنیس روی میز در المپیک ۲۰۲۴ پاریس انجام شد که بر این اساس نوشاد عالمیان در نخستین دیدار خود به مصاف «اولاجید اوموتایو» از نیجریه خواهد رفت، نیما عالمیان با «کائو چنگ جوی» از چین تایپه دارنده رنکینگ ۳۲ دنیا مسابقه می‌دهد و ندا شهسواری پس از استراحت در دور اول، در مرحله بعد با «پریتیکا پاواده» از کشور میزبان و دارنده رتبه ۱۸ دنیا دیدار می‌کند.

پیمان حسنی کارشناس تنیس روی میز کشورمان در این باره به تسنیم گفت: با توجه به رنکینگ پینگ‌پنگ‌بازان ایران، قرعه‌ها تقریباً قابل پیش‌بینی بود. شهسواری در بین ۶۷ نفر در سید ۶۴ قرار داشت و نیما نیز در سید ۶۳. در واقع مشخص بود که با بازیکنانی با رنکینگ بالا مواجه می‌شوند. شهسواری باید با نماینده میزبان و نفر ۱۸ رنکینگ جهانی رقابت کند و با توجه به حمایت تماشاگران از حریف، کار بسیار سختی در پیش دارد. نیما با وجود اینکه کائو را یک بار ۳ بر ۲ شکست داده، اما نباید فراموش کند که حریفش نفر ۳۲ دنیاست و بازیکن بسیار خوبی محسوب می‌شود. در خصوص نوشاد هم می‌توانم بگویم که او شانس زیادی برای صعود به مرحله دوم دارد.

وی درباره حریف نیما عالمیان ادامه داد: این مسابقه در المپیک برگزار می‌شود و با قبلی‌ها فرق دارد. البته سبک بازی هر دو بازیکن شبیه یکدیگر است. به نظرم بازی نزدیکی خواهد بود و هرکسی که در پوئن‌های پایانی عملکرد بهتری داشته باشد، برنده می‌شود. باید به این نکته نیز توجه کرد که بازیکن چین تایپه در بخش تیمی هم حضور دارد و این مسئله می‌تواند در کیفیت عملکردش تأثیرگذار باشد.

حسنی درباره احتمال رویارویی نوشاد با هاریموتو پینگ‌پنگ‌باز سرشناس ژاپنی در مرحله دوم عنوان کرد: هاریموتو پیش از این به افشین نوروزی و نیما عالمیان باخته، اما در آن دوره‌ای که در قهرمانی آسیا و بلافاصله بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کرد، با مصدومیت مواجه بود و به همین دلیل نتوانست همه توانش را نشان بدهد. الان که مسابقات در سطح المپیک برگزار می‌شود، شرایط بسیار متفاوت خواهد بود. چنین بازیکنانی به دنبال مدال المپیک هستند و قطعاً با همه توان به میدان می‌روند.

کارشناس تنیس روی میز درباره انتظارات از سه ملی‌پوش کشورمان گفت: با توجه به سابقه‌ای که هر سه بازیکن در دوره‌های قبلی حضورش داشته‌اند، انتظار می‌رود که یک پله بالاتر از رویداد‌های قبلی باشند. نوشاد در المپیک ۲۰۱۲ لندن ۲ پیروزی کسب کرد و دیدار سوم را باخت. اکنون از او انتظار می‌رود که وارد مرحله سوم شود و یک رکورد بهتر داشته باشد، هر چند کارش مقابل هاریموتو بسیار سخت است. نیما عالمیان هم یک برد داشته و ندا شهسواری هنوز برنده نشده است؛ بنابراین اگر بهتر از دوره‌های قبلی باشند، عملکردشان قابل قبول خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی