تیتر امروز

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد
در دهمین برنامه دیدار اندیشه گفت‌وگو با یک استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد

دیدار اندیشه در دهمین برنامه خود میزبان محمد حسن موجدی ساوجی، استاد دانشگاه و حوزه بود، او معتقد است: از کافران نیز نمی‌توان حق حیات، حق آزادی اندیشه، حق تعیین سرنوشت، حق مالکیت و تحصیل را سلب...
المپیک پاریس؛ حذف شمشیرباز ایران/ پرش دیدنی الفتی/ تمرین هانیه رستمیان +ویدیو
این گزارش بروز رسانی می‌شود

المپیک پاریس؛ حذف شمشیرباز ایران/ پرش دیدنی الفتی/ تمرین هانیه رستمیان +ویدیو

بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از امروز (شنبه) رسما آغاز شده و نمایندگان پرامید ایران در چند رشته از جمله قایقرانی، شمشیربازی، ژیمناستیک و تنیس روی میز به میدان خواهند رفت و در تیراندازی هم هانیه...
مرادی، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد خبر داد

جزییات محدودیت پروازی مهرآباد در روز تحلیف پزشیکان/ ۶۰ هیات دیپلماتیک می‌آیند

ابراهیم مرادی، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ابلاغ محدودیت‌های پروازی مراسم تحلیف پزشکیان خبر داد و گفت: بر اساس برآورد‌ها حداقل ۶۰ هیات دیپلماتیک در مراسم تحلیف شرکت می‌کنند.

کد خبر: ۱۶۹۳۱۲
۱۰:۰۶ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

جزییات محدودیت پروازی مهرآباد در روز تحلیف پزشیکان

دیدارنیوز: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ابلاغ محدودیت‌های پروازی مراسم تحلیف خبر داد و گفت: بر اساس برآورد‌ها حداقل ۶۰ هیئت دیپلماتیک در مراسم تحلیف شرکت می‌کنند.

ابراهیم مرادی اظهار کرد: شرایط و محدودیت‌های مربوط به فرودگاه بین المللی مهرآباد جهت برگزاری مراسم تحلیف چهاردهمین رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران بررسی و ابلاغ شد.

وی افزود: همه پرواز‌های VFR (پرواز‌های با دید) برای روز‌های ۷ و ۹ مرداد ماه در داخل پایانه هوایی تهران تعلیق شد. همچنین، پرواز‌های فرودگاه مهرآباد در روز نهم مرداد ماه، همزمان با روز تحلیف، تا ساعت ۱۲ به وقت محلی به صورت عادی انجام خواهد شد. از ساعت ۱۲ تا تا ساعت ۲۲ این فرودگاه هیچ‌گونه پرواز ورودی داخلی را نخواهد پذیرفت و تنها پرواز‌های داخلی خروجی از این فرودگاه انجام می‌شود.

جزییات محدودیت پروازی مهرآباد در روز تحلیف پزشیکان

او بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با مبادی کشوری، لشکری و امنیتی، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در تمام ساعات شبانه‌روز ۹ مرداد، آماده پذیرش پرواز‌های VIP خواهد بود.

مرادی اضافه کرد: این تصمیمات به منظور تسهیل برگزاری مراسم تحلیف و تأمین امنیت لازم اتخاذ شده است. بر اساس برآورد‌ها حداقل ۶۰ هیئت دیپلماتیک در سطوح مختلف در این مراسم شرکت خواهند کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی