تیتر امروز

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...
محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
رئیس جمهور آمریکا کجاست؟

شایعات عجیب درباره بایدن؛ «جو» پنجشنبه سخنرانی می‌کند

در میانه گمانه زنی‌ها و شایعات در مورد مرگ جو بایدن، شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از منابع آگاه از برنامه رئیس جمهور آمریکا برای سخنرانی در روز پنجشنبه خبر داد.

کد خبر: ۱۶۹۱۹۱
۲۱:۱۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

شایعات عجیب درباره بایدن؛ «جو» فردا سخنرانی می‌کند

دیدارنیوز: سی‌ان‌ان به نقل از منابع آگاه گزارش داد که بایدن روز پنجشنبه خطاب به مردم ایالات متحده آمریکا در مورد تصمیمش برای کناره گیری از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ سخنرانی خواهد کرد.

گمانه‌زنی‌ها در مورد مرگ بایدن پس از اعلام کاخ سفید مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور هیچ ملاقاتی در روز‌های آینده ندارد، آغاز شد.

بعد از خروج بایدن از رقابت‌های انتخاباتی، کمیته جمهوری‌خواه پروژه ویرجینیا پستی با این سؤال منتشر کرد: "آیا جو بایدن مرده است؟ "

در شبکه اجتماعی ایکس بحث می‌شود که امضای نامه استعفای انتخابات ریاست جمهوری جعلی است و با نمونه‌های دیگر همان سال مقایسه می‌شود.

«برت بایر» مجری شبکه فاکس‌نیوز گفت: رئیس جمهور پیامی ویدیویی درباره خروج خود ضبط نکرد.

«دانا پرینو» سخنگوی سابق کاخ سفید، اظهار داشت که از زمان آخرین حضور بایدن در انظار، حتی یک عکس جدید از او وجود نداشته است.

«دارلا شاین» نویسنده نوشت: «اگر امروز صبح جو بایدن را در یک ویدیوی زنده در حال سخنرانی برای مردم نبینیم یا مرده یا در حال مرگ است؛ هیچ توضیح دیگری وجود ندارد».

برخی در واکنش به پست امروز در حساب رسمی رئیس جمهور آمریکا در X، با انتشار کامنت‌هایی خواستار عکس گرفتن بایدن با یک روزنامه جدید شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی