تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی
گزارش تفصیلی دیدارنیوز؛ معرفی اعضای شورای راهبری تعیین وزرای دولت چهاردهم

شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی

شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم، شورایی است که برای انتخابات دقیق تر و حرفه‌ای‌ترِ وزرا کابینه مسعود پزشکیان و روسای سازمان‌های مهم دولتی، تشکیل شده است.
نقل و انتقالات لیگ برتر

فرشید در نزدیکی هوادار؛ جمع استقلالی‌ها جمع می‌شود؟

طبق شنیده‌ها مذاکراتی بین باشگاه هوادار و فرشید اسماعیلی صورت گرفته، اما هنوز سرنوشت قطعی این بازیکن مشخص نیست. حالا باید منتظر ماند و دید آیا فرشید جدیدترین خرید بنفش‌ها خواهد بود یا خیر.

کد خبر: ۱۶۹۰۹۹
۱۳:۰۴ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

فرشید اسماعیلی؛ جمع استقلالی‌ها جمع می‌شود؟

دیدارنیوز: باشگاه هوادار به جذب هافبک سابق استقلال علاقه دارد و برای این انتقال مذاکراتی صورت گرفته است.

هوادار در لیگ بیست‌وسوم اصلا اوضاع خوبی نداشت و یکی از نامزد‌های سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شد. مسعود شجاعی، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر سکان هدایت این تیم را در دست گرفت و باوجود مشکلات متعدد، باز هم نتایج نسبتا قابل‌قبولی را با بنفش‌ها کسب کرد. هوادار در سالیان اخیر لیگ برتر همیشه شعبه دوم استقلال بوده است چراکه آبی‌پوشان سابق هرچند دیر، اما بالاخره مسیرشان به سمت ورزشگاه پاس قوامین تهران می‌خورد.

داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد، بابک مرادی، آرشا شکوری، روح‌الله باقری، محمد قاضی و… تنها چند بازیکنی هستند که سابقه حضور مشترک در هوادار و استقلال را دارند. بنفش‌ها اکنون با یک استقلالی سابق دیگر هم وارد مذاکره شده‌اند تا شاید این بازیکن یکی از خرید‌های جدید تیمی که احتمالاً در فصل جدید هم سکان‌دار آن مسعود شجاعی خواهد بود، باشد.

پیش به سوی رفقا

فرشید اسماعیلی در لیگ بیست‌وسوم به معنای واقعی کلمه درگیر یک تراژدی عجیب شد. اسماعیلی در نیم‌فصل عضو نساجی بود و این تیم در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار داشت، فرشید درنهایت تصمیم گرفت از جمع قائمشهری‌ها جدا شود و پیکان را به عنوان مقصد آینده خود انتخاب کند. اسماعیلی در پیکان هم با همان داستان قبلی مواجه شد، اما این‌بار سقوط واقعی را لمس کرد. پیکان در هفته آخر لیگ برتر با توجه به برتری فولاد برابر نساجی، دست در دست صنعت‌نفت آبادان راهی لیگ یک شد.

هافبک سابق استقلال اکنون تیم ندارد و البته به‌دنبال بازگشت به لیگ برتر است. طبق شنیده‌ها مذاکراتی بین باشگاه هوادار و فرشید اسماعیلی صورت گرفته، اما هنوز سرنوشت قطعی این بازیکن مشخص نیست. حالا باید منتظر ماند و دید آیا فرشید جدیدترین خرید بنفش‌ها خواهد بود یا خیر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی