تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی
گزارش تفصیلی دیدارنیوز؛ معرفی اعضای شورای راهبری تعیین وزرای دولت چهاردهم

شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی

شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم، شورایی است که برای انتخابات دقیق تر و حرفه‌ای‌ترِ وزرا کابینه مسعود پزشکیان و روسای سازمان‌های مهم دولتی، تشکیل شده است.

متکی: ظریف دیپلماتی حرفه‌ای و سیاستمداری غیرحرفه‌ای است

منوچهر متکی، نماینده تهران در مجلس با اشاره به اینکه بیانات رهبری اساس تعامل و همکاری مجلس با دولت جدید است، با ابراز تاسف از اظهارات ظریف رئیس شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم گفت: یک دیپلمات حرفه‌ای مطالب تلخ را در بیانی شیرین ارائه می‌کند و سیاستمدار غیرحرفه‌ای حتی مطالب شیرین را در بیانی تلخ عرضه می‌کند؛ به نظرم آقای ظریف دیپلماتی حرفه‌ای و سیاستمدار غیرحرفه‌ای است.

کد خبر: ۱۶۹۰۹۵
۱۲:۱۲ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

متکی: ظریف دیپلماتی حرفه‌ای و سیاستمداری غیرحرفه‌ای است

دیدارنیوز: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیانات اخیر مقام معظم رهبری را مبنای تعامل و همکاری نمایندگان مجلس در تعامل با دولت چهاردهم بیان کرد.

منوچهر متکی در دیدار با مردم شهرری در مسجد جامع المهدی با اشاره به اولین دیدار نمایندگان مجلس دوازدهم با رهبر معظم انقلاب، گفت: محور‌های هشت گانه مطرح شده در بیانات مقام معظم رهبری دستور کار نمایندگان مجلس دوازدهم خواهد بود و اساس تعامل و همکاری با رئیس‌جمهور منتخب و مبنای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی است.

وی همچنین با ابراز تاسف از اظهارات ظریف رئیس شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم گفت: یک دیپلمات حرفه‌ای مطالب تلخ را در بیانی شیرین ارائه می‌کند و سیاستمدار غیرحرفه‌ای حتی مطالب شیرین را در بیانی تلخ عرضه می‌کند؛ به نظرم آقای ظریف دیپلماتی حرفه‌ای و سیاستمدار غیرحرفه‌ای است.

نماینده تهران همچنین با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی اهالی دولت آباد شهرری گفت که مردم از بی تدبیری مسئولان بورس انتقاد کردند که باعث سقوط ارزش سهام در مقاطعی و سوخت سرمایه‌های آنان شده است؛ همچنین آن‌ها از افزایش چشمگیر حضورغیرقانونی اتباع خارجی به ویژه از افغانستان در این منطقه انتقاد داشته و خواستار کنترل جدی مرز‌ها و اخراج بیگانگان غیرقانونی شدند.

وی با اشاره به انتقاد برخی بازنشستگان از میزان حقوق خود و تاکید بر اجرای فوری قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین افزود: مردم از کیفیت و قیمت نان، دفن روزانه هزاران تن زباله‌های شهر تهران در مناطق جنوبی شهر، مسکن جوانان بعد از ازدواج و همچنین از مصاحبه رئیس شورای راهبری آقای دکتر پزشکیان اعتراض داشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی