تیتر امروز

شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی
گزارش تفصیلی دیدارنیوز؛ معرفی اعضای شورای راهبری تعیین وزرای دولت چهاردهم

شورای راهبری پزشکیان؛ سوابق علمی و اجرایی

شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم، شورایی است که برای انتخابات دقیق تر و حرفه‌ای‌ترِ وزرا کابینه مسعود پزشکیان و روسای سازمان‌های مهم دولتی، تشکیل شده است.
سربازان اسرائیلی، خشونت‌های وحشیانه ارتش را در غزه بازگویی می‌کنند
از چشم جهان (۱۶۲)

سربازان اسرائیلی، خشونت‌های وحشیانه ارتش را در غزه بازگویی می‌کنند

"افشاگران اسرائیل می‌گویند، زنان و کودکان فلسطینی عامدانه هدف حملات نظامیان اسرائیل قرار می‌گیرند. قوانین جنگ، در سطوح مختلف از سربازان نیروی زمینی تا فرماندهان، کاملا نادیده گرفته می‌شود".
صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد
در نهمین برنامه دیدار اندیشه و دومین‌گفتگوی با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد

در نهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قران‌پژوره به ادامه بحث در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی پرداخته شد و چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که...
کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

قهرمانی مقتدرانه جوانان ایران در تایلند

کسب ۶ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز کافی بود تا جوانان ایران، با اقتدار کامل در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به جایگاه اول برسند.

کد خبر: ۱۶۹۰۶۳
۱۹:۴۰ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

قهرمانی مقتدرانه جوانان ایران در تایلند

دیدارنیوز: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با کسب ۶ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا روز‌های ۳۰ و ۳۱ مردادماه در شهر سیراچا تایلند برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان توسط علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم، عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدهادی صیدی در وزن ۸۷ کیلوگرم، حمیدرضا کشتکار در وزن ۹۷ کیلوگرم و ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا، احمدرضا محسن نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره، اهورا بویری در وزن ۷۲ کیلوگرم و محمد ارجمند در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی، ایران با ۲۰۶ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های قزاقستان با ۱۸۵ و قرقیزستان با ۱۴۱ امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۱ و ضربه فنی هاریکش از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر عمر ینتیماک اولو از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. احمدی وفا در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر آرسن ژوما از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدمهدی غلامپور در دور اول با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب علیشیر گانیف از ازبکستان شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت‌ها کنار رفت و هشتم شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر سابیت شمش الدینوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مقبال وارون از هند به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. جرکنی در این مرحله مقابل دولت فرونزیف از قزاقستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ مونتیر اجاندو از عربستان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، احمدرضا محسن نژاد در دور اول ژانتورو میرزالیف از قرقیزستان را با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم کمال کاکابایف از ترکمنستان را با نتیجه ۹ برصفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محسن نژاد در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر مقابل کانگ ژن از چین به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب یوسف اشرف اف از قزاقستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۲ کیلوگرم، اهورا بویری در دور اول کمال بردیلی اف از ترکمنستان را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. وی در دور دوم ونهائو هیو از چین را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بویری در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۱ مقابل کوتمان تمیربکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۲ گونهی لی را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر دیاس سیتکالیف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل مینسونگ سون از کره جنوبی به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. عبدولی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر صفر مقابل ارلان مارس اولو از قرقیزستان پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم، محمد ارجمند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مسلم مامیروف از قرقیزستان را با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شیچانگ ژنگ از چین شد و به دیدار رده بندی رفت. ارجمند در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر محمود حاوساوی از عربستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی صیدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ دایسی ایسوئی از ژاپن را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ از سد آرتیبک آلیمبک اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. صیدی در دیدار پایانی با نتیجه ۸ بر صفر بگلان کونیش از قزاقستان را مغلوب ساخت و به مدال طلا رسید.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، حمیدرضا کشتکار پس از استراحت در دور اول، در دور دوم بهرام کوربانوف از قرقیزستان را با نتیجه ۴ بر ۱ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل شیانی سان از چین به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت. کشتکار در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ از سد راحت برژانوف از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ابوالفضل فتحی تزنگی پس از استراحت در دور نخست، در در دوم با نتیجه ۵ بر صفر شویی یانگ از چین را پشت سر گذاشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ سئونگ گیو مین از کره جنوبی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. فتحی تزنگی در دیدار پایانی با نتیجه ۵ بر ۵ از سد جوهر اوزاروف از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی تیمی: ۱- ایران ۲۰۶ امتیاز ۲- قزاقستان ۱۸۵ امتیاز ۳- قرقیزستان ۱۴۱ امتیاز ۴- ازبکستان ۱۲۸ امتیاز ۵- ژاپن ۱۰۹ امتیاز ۶- چین ۱۰۷ امتیاز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی