تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند. واقعا هم دلیلی ندارد از علیرضا انتقاد شود. همه مشکلات تهران را حل کرده و بلدیه را تبدیل به یک سازمان سالم و کارآمد کرده است. به نظرم نرجس به جای آن نطق طولانی باید مثل مسعود از علیرضا می‌پرسید که آیا تا آخر می‌ماند؟

کد خبر: ۱۶۸۹۲۹
۱۱:۵۷ - ۲۹ تير ۱۴۰۳

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

دیدارنیوز ـ عوام الملک:

 

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳

امروز روز جهانی کباب بود. از صبح پیام‌های زیادی از اصلاحیون و اعتدالیون دریافت کردم که همگی مدعی بودند بوی کباب می‌آید. احتمالا به خاطر همین مناسبت جهانی در حال القای شنیدن بوی کباب به خودشان بودند. وگرنه همگی خبر دارند که گوشت مناسب برای کباب کردن گران شده است. سعید که دوباره به سایه برگشته است باز هم درخواست بیژن برای مناظره درباره کرسنت را رد کرد و گفت جای متهم در دادگاه است. در ضمن هم یادآوری کرد که چهارده میلیون رای دارد. راست هم می‌گوید. آدمی که همیشه در سایه نشسته که نمی‌تواند بیاید جلوی نور و مناظره کند. مخصوصا حالا که چهارده میلیون رای دارد. سعید فقط وقت‌هایی که می‌خواهد رییس خواص‌الدوله بشود باید از سایه دربیاید. اگر بیشتر از آن زیر نور باشد پوستش خراب می‌شود.

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳

تصاویری از احکام جدیدی که خواص‌الدوله‌های عصر ابراهیم به سرعت در حال صدورش هستند به دستم رسید. دستشان درد نکند. می‌خواهند کاری کنند که لااقل دو سه سال اول دوران مسعود عملا فرقی با عصر ابراهیم نداشته باشد. بعد از آن هم شاید شرایطی فراهم بشود که سعید دوباره از سایه دربیاید و محمدباقر هم که هست! ظاهرا آمریکا ادعا کرده که بیش از دو ماه است نه با ایران مذاکره کرده و نه پیامی رد و بدل کرده است. منظورشان را نفهمیدم. یعنی در عصر ابراهیم از این کار‌ها می‌کردند. از امروز جرائم رانندگی با نرخ جدید اعمال می‌شوند. قیمت‌ها بالا رفته. انتخابات هم تمام شده است. این قیمت‌های جدید قطعا باعث می‌شود مشکل ترافیک هم حل شود. آلودگی هوا هم برطرف می‌شود. تلفات تصادفات هم کاهش پیدا می‌کنند. احتمالا فواید دیگری هم دارد که فقط نظمیه‌ها و خواص می‌فهمند. ما که عوامیم.

یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳

اول صبح خبر سوءقصد به دونالد در آمریکا را شنیدم. فیلمش را هم دیدم. صحنه عجیبی بود. احتمالا کمی از گوشش بریده شد و خون آمد. حتی در آمریکا هم در اینجور صحنه‌ها گوشت قربانی عوامند. یکی از عوام که پشت سر دونالد نشسته بود کشته شد. عده‌ای هم با استفاده از فناوری ویدئو‌چک نقش حرکت بدن دونالد در نخوردن گلوله به سرش را بررسی کردند تا ثابت کنند خدا دونالد را برای آمریکا نگه داشته است. برای ما خیلی جذاب نبود. ما خودمان سعیدمزگان داریم. تازه در سعیدمزگان ما یک سعید از فاصله کمتر از ده متر به سعید ما شلیک کرد و حرکت بدن سعیدِ هدف باعث شد گلوله سعیدِ قاتل به هدف نخورد. مال دونالد که از دویست متری نخورده بود. قبل از ظهر خبر جدل بین خواص‌البلد تهران را شنیدم و فیلمش را دیدم. نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند. واقعا هم دلیلی ندارد از علیرضا انتقاد شود. همه مشکلات تهران را حل کرده و بلدیه را تبدیل به یک سازمان سالم و کارآمد کرده است. به نظرم نرجس به جای آن نطق طولانی باید مثل مسعود از علیرضا می‌پرسید که آیا تا آخر می‌ماند؟ اینطوری خواص‌البلد‌های طرفدار علیرضا هم ناراحت نمی‌شدند.

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳

سوده از خواص‌البلد تهران اعلام کرد که اگر بلدیه درباره قرارداد چندهزار میلیاردی خرید ۹۵۰ دستگاه شارژ شفاف‌سازی نکند جزئیات را خواهد گفت. علیرضا کار غیرمحرمانه نمی‌کند. به همین خاطر شفاف‌سازی کار سختی‌ست. بهتر است سوده اگر می‌خواهد جزئیات را بگوید، بگوید! خبر‌هایی درباره انتخاب یکی از نسوان ایرانی‌الاصل به عنوان خواص‌الدوله امور تعلیم و تعلم در امارات متحده عربی شنیده می‌شود. جوسازی رسانه‌ای‌ست. می‌خواهند حواس مسعود از سینه‌زنی‌ها را پرت کنند و بعد هم لابد فشار بیاورند که ما هم باید از نسوان به عنوان خواص‌الدوله استفاده کردیم. مسعود نباید توجه کند. دلیلی ندارد به جز رجال بالای شصت سال کسی جزو خواص‌الدوله‌ها بشود.

سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳

تصویری از یک توییت قدیمی از جیمز، معاون دونالد دیدم. نوشته بود عقب و جلو کردن ساعت‌ها حداقل ده درصد نرخ باروری را در آمریکا کاهش می‌دهد. حرف حساب زده است. اگر کسی حرف حساب در هر جای دنیا می‌زند باید از آن حمایت کرد ولو در آمریکا. دلیل اینکه تعداد تخم‌های مرغ‌ها و توله‌های گربه‌ها در آمریکا کاهش پیدا نکرده همین است که با ساعت رسمی کاری ندارند، ولی آدمها، چون مدام می‌خواهند حواسشان به ساعتشان باشد که طبق برنامه پیش بروند آن حالی که باعث بچه‌دارشدنشان می‌شود ممکن است با تغییر ساعت یک ساعت جلو و عقب بشود و وقتی حالش را دارند سر ساعت مورد نظر نباشد و وقتی به ساعت مورد نظر رسیدند حالش را نداشته باشند. چه اطفال دسته‌گلی که در این یک ساعت‌ها پرپر شده‌اند و کسی ندیده است. در خبر‌ها آمد که ساکنان یکی از استان‌های عربستان به خاطر قطعی برق منازلشان در روز‌های جمعه و شنبه گذشته غرامت گرفته‌اند. معلوم نیست خواص عربستان با این رفتار‌های نمایشی دنبال چه هستند. قرار نیست بابت این مشکلات کوچک برای عوام توقع ایجاد کنند که خواص خودشان را بابت همه چیز مسوول می‌دانند.

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳

رییس نظمیه‌های کرج اعلام کرد تمامی نسوانی که دیروز بی‌حجاب در حال عزاداری بوده‌اند را شناسایی و احضار کرده‌اند. دستاورد بزرگ و جدیدی برای نظمیه‌هاست. واقعا سرعت عمل نظمیه‌ها در این موارد در جهان بی‌نظیر است. دستشان درد نکند. به نظرم همه این نسوان را باید با همان زنجیر‌هایی که دستشان بوده کتک بزنند تا دیگر این کار‌ها تکرار نشوند. فیلم حضور مسعود در یک بقالی برای خرید منزل را دیدم. خیالم راحت شد که مسعود بالاخره بعد از ده دوازده روز سینه‌زنی تصمیم گرفته سری هم به منزل بزند. کارت هم کشید. با اینکه نزدیک آخر ماه است خوشبختانه هنوز ته حسابش موجودی دارد که خرید بکند البته شاید هم دلیلش این است که این ده دوازده روز کلا ناهار و شام را مهمان بود و خریدی نکرده بود. سریلانکا اعلام کرد که ۵۵ میلیون دلار از بدهی‌هایش به ما را با صادرات چای پرداخت کرده است. شیوه دبشی برای تسویه حساب دارند. از دوران محمود این نوع تسویه حساب‌ها راه افتاد. پشم و دسته‌بیل و سنگ‌پا هم از جمله کالاهایی‌ست که کشور‌هایی که ما بدهکارند می‌توانند برای تسویه حساب به ما صادر کنند. ما هم به راحتی وارد می‌کنیم.

پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳

هوا هر روز گرمتر می‌شود. کمبود آب و برق هم جدی‌تر می‌شود. بعضی چیز‌ها شوخی ندارد. از غرامت هم خبری نیست. باید خود ما عوام حواسمان به خودمان باشد. خواص مشغولیت‌های مهمتری دارند. سالهاست که اینطور است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی