تیتر امروز

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آسیب شناسی مناسک حسینی
دیدگاه محمد منصورنژاد، پژوهشگر دینی درباره مناسک حسینی

آسیب شناسی مناسک حسینی

محمد منصورنژاد، محقق و دین پژوه در یادداشتی تحلیلی، مناسک و عزاداری محرم را مورد آسیب‌شناسی قرار داده است.
مرادمند می‌رود، گولسیانی می‌ماند؟

۲ خبر نقل و انتقالاتی از سرخابی‌ها

محمدحسین مرادمند با مسئولان استقلال برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و همین موضوع او را در مسیر جدایی قرار داده است. در این میان باشگاه پرسپولیس هم مذاکره جدی با گولسیانی برای تمدید قرارداد را آغاز کرده است.

کد خبر: ۱۶۸۷۲۲
۱۳:۰۴ - ۲۵ تير ۱۴۰۳

۲ خبر نقل و انتقالاتی از سرخابی‌ها

دیدارنیوز: مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل اختلاف با مسئولان این باشگاه در آستانه جدایی قرار گرفته است.

قرارداد محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال با این باشگاه به پایان رسیده است و تکلیفش برای فصل آینده مشخص نیست. این بازیکن در مذاکرات ابتدایی با مسئولان استقلال برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و همین موضوع او را در مسیر جدایی قرار داده است.

بحث جذب سامان فلاح مدافع گل‌گهر سیرجان و حفظ آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا و ایمان سلیمی ترافیک زیادی در خط دفاعی استقلال به وجود آورده است و حداقل یک نفر از میان مرادمند، سیلوا و سلیمی در صورت جذب فلاح باید جدا شوند. مرادمند فصل گذشته توسط کادر فنی کمتر به بازی گرفته شد و سلیمی در کنار چشمی یا سیلوا زوج خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دادند.

مرادمند با این تصور که شاید کادر فنی استقلال تمایلی به حفظ او ندارد، همه تصاویر مربوط به بازی‌هایش با پیراهن استقلال را از صفحه شخصی خود در اینستاگرام پاک کرده است تا به شایعات جدایی‌اش از این تیم قوت ببخشد. ضمن اینکه گفته می‌شود این بازیکن از تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس پیشنهاد دارد.

آغاز مذاکره جدی پرسپولیس با گولسیانی برای تمدید قرارداد

باشگاه پرسپولیس از روز گذشته مذاکراتی را با گئورگی گولسیانی برای تمدید قرارداد داشته است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در تماس با گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سرخپوشان در دو فصل اخیر، مذاکراتی را با این بازیکن برای تمدید قرارداد داشته است.

قرار است مذاکرات برای توافق نهایی طی دو سه روز آینده انجام شود و باشگاه پرسپولیس قصد دارد تا در صورت توافق نهایی، پیش‌نویس قراردادی را برای این بازیکن ارسال کند تا در صورت تمدید قرارداد، گولسیانی برای شرکت در تمرینات راهی تهران شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی