تیتر امروز

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آسیب شناسی مناسک حسینی
دیدگاه محمد منصورنژاد، پژوهشگر دینی درباره مناسک حسینی

آسیب شناسی مناسک حسینی

محمد منصورنژاد، محقق و دین پژوه در یادداشتی تحلیلی، مناسک و عزاداری محرم را مورد آسیب‌شناسی قرار داده است.

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت تاسوعا و عاشورا

مراسم عزاداری روز تاسوعای حسینی صبح دوشنبه ۲۵ تیرماه، ویژه برنامه تاسوعای حسینی از ساعت ۱۰:۱۰ صبح با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام سجاد نوری در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۶۸۶۹۴
۱۸:۰۶ - ۲۴ تير ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت تاسوعا و عاشورا

دیدارنیوز: با توجه به فرارسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عرض تسلیت به عاشقان اهل‌بیت (ع) با هدف بهره‌مندی زائران و مجاوران از فیوضات روز و شب تاسوعا و عاشورای حسینی ویژه برنامه‌های سخنرانی و عزاداری متعددی در رواق‌ها و صحن‌های مبارکه تدارک دیده شده است.

مراسم عزاداری روز تاسوعای حسینی صبح دوشنبه ۲۵ تیرماه، ویژه برنامه تاسوعای حسینی از ساعت ۱۰:۱۰ صبح با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام سجاد نوری در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر آغاز می‌شود و در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل مقری به سخنرانی می‌پردازد.

همچنین در عصر همان روز از ساعت ۱۷:۴۰ برنامه دیگری با قرائت زیارت عاشورا توسط علیرضا نژادحسین آغاز خواهد شد و در ادامه این مراسم آیت‌الله محسن کازرونی سخنرانی و حجت الاسلام والمسلمین احسان بی‌آزار تهرانی مرثیه‌سرایی خواهند کرد و مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) آقایان امیر عارف و کاظم غلامشاهی نیز در این مراسم به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازند.

برای بهره‌مندی هر چه بیشتر زائران و مجاوران از این فیوضات، صوت و تصویر این مراسم به‌صورت زنده در صحن‌های پیامبر اعظم (ص)، امام حسن (ع)، کوثر، جمهوری اسلامی، گوهرشاد و رواق‌های دارالرحمه و امام خمینی (ره) حرم مطهر پخش خواهد شد.

مراسم عزاداری عاشورای حسینی نیز تحت عنوان «معراج شب دهم» در قالب همایش آئینی اصحاب الحسین (ع) دوشنبه ساعت ۲۴:۰۰ همراه با سخنرانی و مدیحه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در صحن پیامبر اعظم (ص) تدارک دیده شده است و اجرا می‌شود.

بی‌شک برگزاری همایش آئینی اصحاب الحسین (ع) در شب عاشورا در حرم مطهر رضوی، عطر و بوی شهادت و حماسه را در فضای این بارگاه ملکوتی پراکنده خواهد کرد و فرصتی برای زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) فراهم می‌کند تا با حضور در این مراسم، ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش، با آرمان‌های والای نهضت عاشورا تجدید عهد و پیمان کنند.

به گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، این مراسم معنوی، جلوه‌ای از عشق و ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت (ع) و نمادی از پایبندی آنان به راه و مرام امام حسین (ع) و یاران باوفایش خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی