تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اطلاعیه آبی‌ها در خصوص بازیکنان تمدیدی

استقلال: حردانی پیشنهاد ما را نپذیرفت/ آماده پرداخت مطالبات او هستیم

رسانه باشگاه استقلال درباره وضعیت صالح حردانی نوشت: باشگاه رقم قابل توجهی (با افزایش بیش از صد درصد نسبت به قرارداد فصل پیش) را به ایشان برای تمدید پیشنهاد داد و قرار شد دقایقی قبل از امضای قرارداد جدید کلیه مطالبات نامبرده به حساب ایشان واریز و متعاقبا قرارداد امضا شود که متاسفانه نهایتا حردانی پیشنهاد استقلال را نپذیرفت.

کد خبر: ۱۶۸۶۳۸
۱۸:۴۲ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

استقلال

دیدارنیوز: باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات تابستانی بیانیه‌ای منتشر کرد.

رسانه باشگاه استقلال نوشت: «در روز‌های اخیر شایعات و اخبار نادرست زیادی در خصوص برخی از بازیکنان حاضر در لیست تمدید تیم فوتبال استقلال مطرح شده است.

یکی از این اسامی، صالح حردانی مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال است. صالح حردانی از اولین بازیکنانی بود که با او برای تمدید قرارداد مذاکرات انجام شد و باشگاه استقلال رقم قابل توجهی (با افزایش بیش از صد درصد نسبت به قرارداد فصل پیش) را به ایشان برای تمدید پیشنهاد داد و قرار شد دقایقی قبل از امضای قرارداد جدید کلیه مطالبات نامبرده به حساب ایشان واریز و متعاقبا قرارداد امضا شود که متاسفانه نهایتا حردانی پیشنهاد استقلال را نپذیرفت.

حال در صورتی که صالح حردانی با رقم پیشنهادی باشگاه استقلال موافق است، باشگاه استقلال آماده پرداخت کلیه مطالبات نامبرده همزمان با انعقاد قرارداد در سریعترین زمان ممکن است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی