تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

اوجی: ما تولید نفت را به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه رساندیم

جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران گفت: ما تولید نفت را به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه رساندیم و برنامه ریزی کرده بودیم که تا پایان ۱۴۰۳ مبنای ما این است که به تولید ۴ میلیون بشکه نفت برسیم.

کد خبر: ۱۶۸۴۷۵
۱۱:۰۸ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

اوجی

دیدارنیوز: وزیر نفت گفت: ما تولید نفت را به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه رساندیم و برنامه ریزی کرده بودیم که تا پایان ۱۴۰۳ مبنای ما این است که به تولید ۴ میلیون بشکه نفت برسیم.

جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت گفت: یکی از اقدامات خوب در این دولت افزاش تولید نفت، گاز، فرآورده‌های نفتی، محصولات پتروشیمی بود، افزایش تولید منجر به افزایش درآمد‌ها می‌شود به خصوص در حوزه ما که درامد‌ها ارزی است کمک شایانی به دولت‌ها می‌کند

وی ادامه داد: خداراشاکریم در این دو سه ساله هم رشد اقتصادی گروه نفت و گاز در سال گذشته ۲۰ درصد و دو سال قبل‌تر ۱۸ درصد بود. همچنین ما امسال هم ریل گذاری کردیم که همین روند ادامه داشته باشد و عزیزان در دولت آینده هم ان‌شاءالله همین ریل را ادامه خواهند داد.

وزیر نفت تصریح کرد: ما تولید نفت را به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه رساندیم و برنامه ریزی کرده بودیم که تا پایان ۱۴۰۳ مبنای ما این است که به تولید ۴ میلیون بشکه نفت برسیم، تمامی شرکت‌های نفتی و منابع شرکت ملی نفت برنامه ریزی شده است؛ خوشحتانه جلسات برنامه ریزی متعددی با معاون رییس جمهور داشتیم.

وی ادامه داد: هر ۱۰۰ هزار بشکه نفتی که به تولید این چاه‌ها اضافه شود ۲/۸ میلیاراد دلار در سال عایدات دارد، بنابراین یکی از راهکار‌های خوب برای جلوگیری از کسری بودجه برای کمک به منابع درآمدی دولت به عنوان کسی که ۳۵ سال در این صنعت کار کردم، این را لمس کردم که هرچه بتوانیم ذخایر نفتی کشور را تولید افزایش دهیم درآمد‌های ارزشی خوبی شامل کشور می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی