تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ظرفیت‌سازی گمرکات خوزستان برای ذخیره کالای بازرگانان

ناظر گمرکات خوزستان گفت: بخش خصوصی و واردکنندگان از ظرفیت انبارهای در نظر گرفته شده توسط گمرکات برای ذخیره کالا استفاده کنند.

کد خبر: ۱۶۸۳۱۱
۱۷:۴۱ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

بهروز قره‌بیگی بیان کرد: قراردادی با شرکت انبارهای عمومی کشور برای راه‌اندازی انبار ذخیره کالا در استان و رفاه حال بخش خصوصی منعقد شده است.

وی گفت: این شرکت از یکم خردادماه در اهواز مستقر شده و شروع به کار کرده که بخش خصوصی می تواند از این ظرفیت گمرک استفاده کنند.

ذخیرهه‌سازی به موقع و جلوگیری از دپوی کالا در مرزهای استان یکی از دغدغه‌های بازرگانان است که با این اقدام گمرک بخش زیادی از مشکلات بخش خصوصی حل خواهد شد.

قره‌بیگی افزود: این شرکت تجهیزات تخلیه، بارگیری و نگهداری کالا را دارد و کمک بزرگی به بخش خصوصی خواهد کرد و در حمل یکسره کالا از مرز به انبار می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

مدیرکل گمرک اهواز با بیان اینکه این شرکت نیمه خصوصی است اظهار کرد: کالاهای وارداتی یا کارنه‌تیر امکان ذخیره‌سازی در این انبار را دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر فعالیت این شرکت برای مرز چذابه در نظر گرفته شده و تلاش می‌شود تا با توسعه این ظرفیت، بازرگانان با مشکلات کمتری در انتقال و یا ذخیره سازی کالا روبرو شوند.

تامین دستگاه ایکس‌ری در ۲ مرز چذابه و شلمچه

قره‌بیگی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲ دستگاه ایکس‌ری در مرزهای چذابه و شلمچه استان نصب شد گفت: ۶ دستگاه دیگر نیز تهیه شده و در حال نصب در مرزهای استان هستند.

وی اضافه کرد: رفع موانع بر سر راه صادرات و تامین رفاه هر چه بیشتر برای بازرگانان از مهم‌ترین برنامه‌های امسال گمرک استان است.

مدیرکل گمرکات اهواز اظهار کرد: ۱۷ طرح عمرانی در استان توسط این دستگاه تعریف شده که با رشد اعتبار گمرکات استان شاهد تحول خوبی در حوزه عمرانی خواهیم بود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی