تیتر امروز

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است
دیدار ویژه برنامه‌ای را با حضور نسل دوم مهاجران افغانستانی برگزار کرد

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است

دیدارنیوز در ادامه مناظره‌ای که درباره مهاجران افغانستانی داشت، این بار در ویژه برنامه جامعه پلاس میزبان دو نفر از مهاجران نسل دوم بود.
باز هم یکی از ما در غربت مرد
افاضات اضافه

باز هم یکی از ما در غربت مرد

عوام‌الملک این هفته از مسعود بابت توجه به فیلتر‌شکن‌فروش‌ها تشکر کرده و با اشاره به درگذشت «فریدون» در غربت می‌گوید که مردن ما عوام، خیلی هم برای خواص مساله مهمی نیست.
ادعای اسرائیل؛ به ایران حمله می‌کنیم/ ایران: پاسخ کوبنده‌تر خواهیم داد/ اجماع داخلی برای تصویب FATF
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ادعای اسرائیل؛ به ایران حمله می‌کنیم/ ایران: پاسخ کوبنده‌تر خواهیم داد/ اجماع داخلی برای تصویب FATF

این سی‌ و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
پیام‌های تبریک برای رئیس‌جمهور منتخب ایران

اردوغان برای پزشکیان آرزوی موفقیت کرد/ پیام حاکم دوبی

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی به «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران تبریک گفت و حاکم دوبی برای تقویت روابط با ایران در پی انتخاب پزشکیان ابراز امیدواری کرد.

کد خبر: ۱۶۸۲۳۸
۱۷:۱۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۳

اردوغان برای پزشکیان آرزوی موفقیت کرد/

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی به «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران پیروزی او در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفته و بیان کرد که در دوره او همکاری میان ایران و ترکیه بیش از پیش استحکام خواهد یافت.

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در پیام تبریکی به «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور جدید منتخب جمهوری اسلامی ایران گفت: از طرف خود و ملت ترکیه، انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس‌جمهور چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران در نتیجه انتخاباتی که در کشورتان برگزار گردید را صمیمانه تبریک گفته و برای جنابعالب در این مسئولیت والا موفقیت آرزو می‌کنیم.

اردوغان گفت: امیدوارم نتایج انتخابات برای ملت دوست و برادر ایران مایه خیر و برکت باشد.

رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه گفت: صمیمانه بر این باورم که در دوره ریاست‌جمهوری جنابعالی، همکاری بین کشورهایمان بیش از پیش استحکام خواهد یافت. در این راستا، مایلم ابراز نمایم که تشریک مساعی با جنابعالی موجب خرسندی اینجانب خواهد بود.

او در پایان بیان کرد: بدینوسیله، آرزو‌های خود را برای تندرستی و سعادت جنابعالب و بهروزی و رفاه ملت دوست و برادر ایران ابراز می‌نمایم.

مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران پیروز و به عنوان رئیس جمهور منتخب، برگزیده شد.

اظهار امیدواری حاکم دوبی برای تقویت روابط با ایران در پی انتخاب پزشکیان

حاکم دوبی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت.

محمد بن راشد آل مکتوم در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پیروزی رئیس جمهور منتخب، دکتر مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نماییم. امید است ۲ کشور، با تقویت هر چه بیشتر روابط ۲ جانبه به سود ملت و کشور‌های خود، به گسترش صلح، ثبات و شکوفایی در منطقه یاری کنند.

پیش از این «محمد بن زاید بن سلطان آل نهیان» رئیس امارات نیز با انتشار پیامی در پلتفرم «ایکس» در این باره نوشت: پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات را تبریک می‌گوییم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی