تیتر امروز

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است
دیدار ویژه برنامه‌ای را با حضور نسل دوم مهاجران افغانستانی برگزار کرد

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است

دیدارنیوز در ادامه مناظره‌ای که درباره مهاجران افغانستانی داشت، این بار در ویژه برنامه جامعه پلاس میزبان دو نفر از مهاجران نسل دوم بود.
باز هم یکی از ما در غربت مرد
افاضات اضافه

باز هم یکی از ما در غربت مرد

عوام‌الملک این هفته از مسعود بابت توجه به فیلتر‌شکن‌فروش‌ها تشکر کرده و با اشاره به درگذشت «فریدون» در غربت می‌گوید که مردن ما عوام، خیلی هم برای خواص مساله مهمی نیست.
ادعای اسرائیل؛ به ایران حمله می‌کنیم/ ایران: پاسخ کوبنده‌تر خواهیم داد/ اجماع داخلی برای تصویب FATF
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ادعای اسرائیل؛ به ایران حمله می‌کنیم/ ایران: پاسخ کوبنده‌تر خواهیم داد/ اجماع داخلی برای تصویب FATF

این سی‌ و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
نماینده مجلس توضیح داد

مراسم تحلیف «پزشکیان» چه زمانی برگزار می‌شود؟/ معرفی کابینه بعد از تحلیف

علی اکبر رنجبرزاده، نماینده همدان و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تعطیلی مجلس، در صورتی که تیم رئیس‌جمهور منتخب آمادگی داشته باشد، مجلس می‌تواند همین هفته مراسم تحلیف را برگزار کند؛ دعوت از میهمانان خارجی برای مراسم تحلیف با هماهنگی مجلس و دولت مستقر انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۸۱۹۲
۰۸:۵۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۳

پزشکیان

دیدارنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس این آمادگی را دارد که بعد از مراسم تنفیذ، در اولین فرصتی که تیم رئیس‌جمهور منتخب آمادگی داشته باشد، مراسم تحلیف را برگزار کند.

علی اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم همدان و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری و تبریک به وی، گفت: مجلس این آمادگی را دارد که بعد از مراسم تنفیذ، در اولین فرصتی که تیم رئیس‌جمهور منتخب آمادگی داشته باشد، مراسم تحلیف را برگزار کند.

مطلب مرتبط:

پزشکیان رئیس‌جمهور ایران شد/ مشارکت: ۴۹.۸ درصد

وی گفت: با وجود تعطیلی مجلس، در صورتی که تیم رئیس‌جمهور منتخب آمادگی داشته باشد، مجلس می‌تواند همین هفته مراسم تحلیف را برگزار کند؛ دعوت از میهمانان خارجی برای مراسم تحلیف با هماهنگی مجلس و دولت مستقر انجام خواهد شد.

رنجبر‌زاده در پاسخ به این سؤال که پزشکیان هم‌اکنون نماینده مجلس هست و آیا باید استعفاء دهد، گفت: بله. آقای پزشکیان باید استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه کند و نمایندگان مجلس نیز با استعفای ایشان موافقت کنند.

وی درباره زمان معرفی کابینه به مجلس نیز گفت که این زمان بعد از مراسم تحلیف و با هماهنگی مجلس و دولت مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی