تیتر امروز

مصطفی مهرآیین: وجه انسانی قانون اساسی به محاق رفته/ نظام پهلوی دین را استثمار کرده بود
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

مصطفی مهرآیین: وجه انسانی قانون اساسی به محاق رفته/ نظام پهلوی دین را استثمار کرده بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان مصطفی مهرآیین، جامعه شناس بود؛ این گفت‌وگو به شکل متفاوت و با موضوع جامعه شناسی فلسفی انجام شد که می‌بینید و می‌خوانید.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی: تائید پزشکیان پاس گل شورای نگهبان بود/ ترامپ گفته با ایران به توافق می‌رسم/ دختر قالیباف به پدرش ضربه زد
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگوی ویژه با نماینده دوره نهم و دهم مجلس:

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی: تائید پزشکیان پاس گل شورای نگهبان بود/ ترامپ گفته با ایران به توافق می‌رسم/ دختر قالیباف به پدرش ضربه زد

در یکی دیگر از ویژه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، گفت و گوی مفصلی با غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده دوره نهم و دهم مجلس انجام دادیم که می‌بینید و می‌خوانید.
یورو ۲۰۲۴

عصبانیت اردوغان از محرومیت بازیکن جنجالی ترکیه

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه به محرومیت مریح دمیرال، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورش بابت شادی گل جنجالی‌ او در یورو ۲۰۲۴ واکنش نشان داد و گفت: آیا کسی می‌گوید آلمانی‌ها عقاب روی پیراهن خود دارند؟ آیا کسی می‌گوید فرانسوی‌ها یک خروس روی پیراهن خود دارند؟ آنجا مریح (دمیرال) با این ژست هیجان خود را نشان داد.

کد خبر: ۱۶۸۱۸۳
۲۰:۰۴ - ۱۵ تير ۱۴۰۳

عصبانیت اردوغان از محرومیت بازیکن جنجالی ترکیه

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه به محرومیت بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال کشورش پیش از بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ واکنش نشان داد.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه به محرومیت مریح دمیرال، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورش پس از پیروزی مقابل اتریش در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ در آلمان واکنش نشان داد.

مطلب مرتبط:

شادی گل جنجالی!

پیش از این وزارت امور خارجه ترکیه واکنش اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و مقامات آلمانی به ژست مریح دمیرال، بازیکن تیم ملی ترکیه پس از پیروزی مقابل تیم اتریش را غیرقابل قبول خوانده بود.

مریح دمیرال یکی از دو گل خود مقابل اتریشی‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا را با ژست «گرگ خاکستری» جشن گرفت که به ملی‌گرایان ترک مربوط است. این علامت در اتریش و فرانسه ممنوع است. وزارت امور خارجه ترکیه روز چهارشنبه یورگن شولتز سفیر آلمان در آنکارا را در این خصوص احضار کرد.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در دیدار با خبرنگاران پیش از بازگشت از آستانه قزاقستان به خبرنگاران گفت: آیا کسی می‌گوید آلمانی‌ها عقاب روی پیراهن خود دارند؟ آیا کسی می‌گوید فرانسوی‌ها یک خروس روی پیراهن خود دارند؟ آنجا مریح (دمیرال) با این ژست هیجان خود را نشان داد. پس از آن وزارت امور خارجه ما با آن‌ها (آلمان) تماس گرفت و اقدامات بعدی در حال انجام است. همه چیز تا روز شنبه مشخص خواهد شد. ما باید با پیروزی زمین را در بازی بعدی ترک کنیم و به دور بعدی راه یابیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، من هم آنجا خواهم بود.

ترکیه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه فردا شب (شنبه) در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف هلند خواهد رفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی