تیتر امروز

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد
ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (دور دوم)

مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد

در ادامه ویژه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، امروز جمعه ۱۵ تیر ماه همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات، میزبان مهدی رحمتی دبیرکل جبهه وحدت ملی بودیم. ارزیابی او از عرصه انتخابات را ببینید و بشنوید.

سوال مطهری از جلیلی درباره اجرای برجام و رشد اقتصادی

بعد از اظهارات یک طرفه سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری علیه مسعود پزشکیان و دولت روحانی، نماینده ادوار مجلس از این کاندیدا خواست صداقت را رعایت کند و بگوید در فاصله اجرای برجام تا زمان خروج ترامپ، رشد اقتصادی چقدر بوده است؟

کد خبر: ۱۶۸۰۴۷
۱۲:۰۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۳

سوال مطهری از جلیلی درباره اجرای برجام و رشد اقتصادی

دیدارنیوز: یک نماینده سابق مجلس از سعید جلیلی، کاندیدای ریاست جمهوری خواست که نظرش را درباره رشد اقتصادی دولت سابق صادقانه بیان کند.

به گزارش دیدارنیوز، سعید جلیلی در مناظرات اخیر به شدت از دولت روحانی انتقاد کرده به طوری که انگار کل مشکلات چند دهه اخیر در جمهوری اسلامی ایران مربوط به دولت روحانی بوده و سه سال گذشته در دولت رئیسی هیچ اتفاقی رخ نداده و قیمت‌ها چند برابر نشده!

علی مطهری در شبکه ایکس خطاب به جلیلی نوشت: «از جلیلی انتظار می‌رود هنگام بیان میزان رشد اقتصادی دوره هشت ساله روحانی، همه را یک‌کاسه هفت دهم اعلام نکند. با جوانمردی و صداقت صریحا اعلام کند در فاصله اجرای برجام تا زمان خروج ترامپ، رشد اقتصادی چقدر بوده است. همه می‌دانند هم رشد اقتصادی افزایش یافت و هم تورم تک رقمی شد.»

 

سوال مطهری از جلیلی درباره اجرای برجام و رشد اقتصادی

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی