تیتر امروز

ابراهیم اصغرزاده: جریان پایداری، حاصل سزارین طیف اصولگراست/ عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات/ (۲۱)

ابراهیم اصغرزاده: جریان پایداری، حاصل سزارین طیف اصولگراست/ عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود

ابراهیم اصغرزاده، رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات بیست و یکمین مهمان ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز بود؛ او معتقد است:عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود.
فریدون عموزاده خلیلی: کسی که فرهنگ را با ایدئولوژی خود معادل ببیند، موفق نمی‌شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک نویسنده:

فریدون عموزاده خلیلی: کسی که فرهنگ را با ایدئولوژی خود معادل ببیند، موفق نمی‌شود

دیدارنیوز در یکی از ویژه برنامه‌های انتخاباتی خود با فریدون عموزاده خلیلی، نویسنده و روزنامه‌نگار درباره فرهنگ و انتخابات گفت‌وگو کرده است، که می‌بینید و می‌خوانید.
حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک پژوهشگر:

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود

برنامه "کنکاش" در یکی از ویژه برنامه‌های خود با حبیب الله پیمان، پژوهشگر و نویسنده گفت و گوی متفاوتی را انجام داده که می‌بینید و می‌خوانید.

راهنمای خرید بهترین مبلمان در بازار مبل مشهد +آدرس

مبلمان یکی از مهم‌ترین وسایل در دکوراسیون منزل یا محل کار به‌شمار می‌رود.

کد خبر: ۱۶۷۹۹۴
۱۴:۰۵ - ۱۲ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: مبلمان یکی از مهم‌ترین وسایل در دکوراسیون منزل یا محل کار به‌شمار می‌رود. این وسیله در طول روز، بارها مورداستفاده قرار می‌گیرد و درصورتی‌ که از کیفیت کافی برخوردار نباشد، بعد از مدت کوتاهی خراب می‌شود؛ ازهمین‌رو، لازم است در زمان خرید، حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید که از کیفیت محصولات آن‌ها مطمئن هستید. ما در این مطلب، تصمیم داریم شما را برای خرید از بازار مبل مشهد راهنمایی کرده و نکات مهمی در این‌ خصوص به شما ارائه دهیم.

بازار مبل مشهد

مشهد یکی از کلان‌شهرهای کشور است و جمعیت بالایی هم دارد. مبلمان تولیدشده در این شهر، از کیفیت بالایی برخوردارند و به همین خاطر، خیلی از افراد از شهرهای دیگر ایران هم برای خرید این وسایل به مشهد می‌روند. این موضوع باعث شده چندین بازار مختلف در این شهر، به فروش و عرضه مبلمان اختصاص داشته باشد. به عبارت دقیق‌تر باید گفت، بازار مبل مشهد فقط مختص به یک بازار خاص نیست و در چندین قسمت مختلف از این شهر می‌توان مراکز فروش مبل را مشاهده کرد.

باتوجه‌به تنوع بالای مراکز فروش این وسایل در شهر مشهد، شما می‌‌توانید محصول موردنظر خود را با همان سبک و همان طرحی که می‌خواهید، پیدا کنید. ضمن اینکه قیمت خرید مبل در مشهد بسیار مناسب و منصفانه است و بازه گسترده‌ای دارد که هر کسی با هر بودجه‌ای بتواند محصول مناسبی خریداری کند.

جمعه‌بازار مبل مشهد

همان‌طور که از اسم این نوع بازار پیداست، فقط در روزهای جمعه می‌توانید از آن بازدید کرده و نمونه‌هایی از محصولات برندهای مختلف در حوزه مبلمان و لوازم خانگی چوبی را خریداری کنید. در جمعه‌بازار مبل مشهد، محصولاتی ارزان‌قیمت و اقتصادی به فروش می‌رسند. درصورتی‌که یک مبل راحتی جذاب نیاز دارید، می‌توانید به این بازار سری بزنید. محصولات عرضه‌شده در جمعه‌بازار، از کیفیت قابل قبولی برخوردارند و تنوع طرح و مدل آن‌ها هم بالاست.

بازار مبل شاندیز مشهد

شاندیز یک منطقه تجاری و تفریحی در شهر مشهد است که به‌احتمال زیاد، نام آن را بارها شنیده‌اید. در این منطقه، در کنار فروشگاه‌ها و مراکز تجاری بزرگ و کوچک، یک بازار مبل بزرگ هم وجود دارد که تمام برندهای بزرگ و مطرح مبلمان و صنایع چوبی پیدا می‌شود؛ به همین دلیل، بسیاری از افراد برای خرید مبل مشهد به این بازار می‌روند. در بازار مبل شاندیز مشهد، می‌توانید انواع مختلفی از مبلمان را در سبک‌ها و طرح‌های مختلفی پیدا کنید. از نظر تنوع متریال تولیدکننده مبل هم تنوع زیادی در بین محصولات این بازار وجود دارد. با این اوصاف، با هر سلیقه و خواسته‌ای که پا به این بازار بگذارید، دست‌خالی بیرون نخواهید آمد و به‌احتمال زیاد، مدل موردنظرتان را پیدا خواهید کرد.

بازار مبل طرقبه مشهد

یکی دیگر از مراکز تجاری مشهد برای خرید انواع مبلمان و صنایع چوبی، بازار مبل طرقبه مشهد است. طرقبه درواقع یکی از مناطق گردشگری این شهر به‌شمار می‌رود که به دلیل پربازدید بودن، بازارهای مهمی در آن تاسیس شده‌است. بازار مبل هم یکی از مراکز تجاری این منطقه است که به بخش‌های مختلفی تقسیم‌ شده و در هر بخش، می‌توانید سبک خاصی از مبلمان را مشاهده کنید. علاوه‌بر مبلمان، سایر وسایل منزل هم در این بازار با قیمت خوبی پیدا می‌شود؛ بنابراین، اگر قصد خرید جهیزیه یا تعویض کلی دکوراسیون منزل خود را دارید، این بازار مقصد خوبی برای شماست و پیشنهاد می‌کنیم حتما به آن سری بزنید.

بازار مبل سناباد مشهد

تعداد بازارهای مبلمان در شهر مشهد بسیار زیاد است و هرکدام از آن‌ها هم محصولات فراوانی برای عرضه به مشتریان دارند. یکی دیگر از مراکزی که برای خرید مبل در مشهد می‌توانید روی آن حساب کنید، بازار مبل سناباد است. بازار مبل سناباد مشهد درواقع یکی از خیابان‌های بزرگ این شهر به‌شمار می‌رود که به دلیل تجمع فراوان فروشگاه‌های مبلمان در آن معروف شده‌است. علاوه‌بر تنوع بی‌نظیر مبل و مصنوعات چوبی در فروشگاه‌های این خیابان، مراکز زیادی برای فروش لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی برقی و... نیز وجود دارد. به‌این‌ترتیب، مشتریان می‌توانند تمام وسایل موردنیاز برای تکمیل منزل خود را خریداری کنند.

بازار مبل وصال مشهد

دیگر مرکزی که قصد معرفی آن به شما را داریم، بازار مبل وصال مشهد است. این بازار یا بهتر است بگوییم مجتمع تجاری جذاب و پرتنوع، در منطقه گردشگری سپاد قرار دارد. مساحت زیربنای مجتمع وصال حدود 48 هزار مترمربع است و یک ساختمان 6 طبقه با 400 واحد تجاری را شامل می‌شود. در طبقات 2، 3 و 4 این مجتمع، فروشگاه‌های مبلمان مختلفی با تنوع بی‌نظیری از محصولات قرار دارند و درواقع منظور از بازار مبل، همین سه‌ طبقه است. شما می‌توانید با گشت‌وگذار در بین این طبقات، انواع مختلفی از مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل و... را مشاهده کرده و انتخاب کنید. علاوه‌بر این، اگر قصد خرید سایر وسایل دکوراسیون منزل مثل سرویس خواب، آینه و کنسول و... را دارید، این مرکز خرید، مقصد خوبی برایتان به نظر می‌رسد.

خرید حضوری و آنلاین مبلمان از هیلدا چوب

در این مطلب، سعی کردیم شما را با چندین بازار مبل مشهد و بهترین مراکز فروش مبلمان در این شهر آشنا کنیم. به‌عنوان نکته پایانی، تصمیم داریم یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و فروشندگان انواع مبلمان در مشهد را موردبررسی قرار دهیم. هیلدا چوب، به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های سرویس خواب، مبلمان و سایر مصنوعات چوبی در مشهد و سراسر ایران شناخته می‌شود. این فروشگاه دو شعبه در شهر مشهد دارد که شما می‌توانید برای خرید حضوری به آن‌ها مراجعه کنید. جهت خرید محصولات به‌صورت حضوری می‌توانید به آدرس زیر بروید:

  • آدرس فروشگاه سرویس خواب: مشهد، بلوار دانش‌آموز یکم، نبش شیخ مفید یکم، پلاک ۱۵

  • آدرس فروشگاه مبلمان: مشهد، بلوار دانش‌آموز یکم، بعد از چهارراه اول، پلاک ۲۱۷

البته، اگر در مشهد ساکن نیستید، می‌توانید از طریق وب‌سایت این فروشگاه، محصولات موردنظر خود را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید و درب منزلتان تحویل بگیرید. تمامی محصولات این مجموعه با قیمت‌هایی فوق‌العاده و بسیار منصفانه به فروش می‌‌رسند؛ ضمن اینکه این محصولات تا دو سال از سوی هیلدا چوب ضمانت می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی