تیتر امروز

رضا اسلامی:مردم حق دارند، نظام سیاسی و شیوه قانونگذاری را تعیین کنند/منشاء هر مشروعیتی مردم هستند
گفت و گوی دیدار در برنامه حقوق اساسی زنده با عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی

رضا اسلامی:مردم حق دارند، نظام سیاسی و شیوه قانونگذاری را تعیین کنند/منشاء هر مشروعیتی مردم هستند

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های حقوق اساسی زنده میزبان رضا اسلامی، عضو هیات علمی و استاد دانشگاه شهید بهشتی بود، او معتقد است که منبع هر قدرتی و منشاء هر مشروعیتی در جامعه مردم هستند.
آیا صدای خاموش ۶۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری شنیده می‌شود؟/ با دوقطبی بوجود آمده مشارکت بیشتر می‌شود؟
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

آیا صدای خاموش ۶۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری شنیده می‌شود؟/ با دوقطبی بوجود آمده مشارکت بیشتر می‌شود؟

این هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
احمد زیدآبادی:تحریم استخوان لای زخم شده/پایداری‌ها می‌گویند مشروعیت‌شان الهی است/ مردم با رای به پزشکیان می‌خواهند رفع بلا کنند
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

احمد زیدآبادی:تحریم استخوان لای زخم شده/پایداری‌ها می‌گویند مشروعیت‌شان الهی است/ مردم با رای به پزشکیان می‌خواهند رفع بلا کنند

گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با احمد زیدآبادی، روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب ویژه انتخابات را می‌خوانید و می‌بنید.
در دومین اجلاس یکصد برند برتر ملی صورت گرفت

هلدینگ آفرینش در صدر برندهای موفق در تحقق مسئولیت اجتماعی

در دومین اجلاس «یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی»، که صبح امروز (یکشنبه) با حضور فعالان اقتصادی در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، هلدینگ آفرینش به عنوان برند موفق در تحقق مسئولیت های اجتماعی معرفی و تجلیل شد.

کد خبر: ۱۶۷۸۹۱
۱۷:۳۵ - ۱۰ تير ۱۴۰۳

هلدینگ آفرینش در صدر برندهای موفق در تحقق مسئولیت اجتماعی

دیدارنیوزـ در دومین اجلاس «یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی»، که صبح امروز (یکشنبه) با حضور فعالان اقتصادی در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، هلدینگ آفرینش به عنوان برند موفق در تحقق مسئولیت های اجتماعی معرفی و تجلیل شد.

این تندیس تقدیر و لوح یادبود به نسیم قاضی‌زاده، مدیر روابط‌عمومی هلدینگ آفرینش به نمایندگی از دکتر محمود افضلی، مدیرعامل این مجموعه تقدیم شد. در این اجلاس، تعدادی از شرکت‌ها و برند‌ها به تبیین و تشریح عموم اقدامات مجموعه خود در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این اجلاس، برند‌ها و شرکت‌هایی بودند که در راستای پیگیری مسئولیت‌های اجتماعی و فعالیت‌های عام‌المنفعه، اقدامات ماندگار و ارزشمندی ترتیب داده و برنامه‌های توسعه متوازن در مناطق مختلف کشور، بخصوص مناطق محروم را در دستور کار خود قرار دادند.


بیگ‌پور، نماینده مجلس:

ظرفیت پیگیری مسئولیت اجتماعی در وزارت کشور فراهم است

عبدالوهاب بیگ‌پور، دبیر فراکسیون سازمان‌های مردم‌نهاد مجلس در این اجلاس، ضمن تقدیر از فعالیت و ممارست‌های صورت گرفته در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از سوی برند‌های مطرح کشور، اظهار داشت: ظرفیت پیگیری این مطالبات و دغدغه‌مندی‌ها از نظر قانونی در وزارت کشور پیش‌بینی شده و فعالین این عرصه می‌توانند از این پتانسیل استفاده کنند و ما نیز در مجلس در این راستا، نهایت تسهیل‌گری را خواهد داشت.

معاون سازمان بازرسی کل کشور:
آمادگی رفع موانع تولید برای واحد‌های کسب و کار را داریم

همچنین، خاکی، معاون سازمان بازرسی کل کشور در این اجلاس با اشاره به رسالت‌های این سازمان در حوزه رفع موانع تولید، تصریح کرد: در سازمان بازرسی، دفتری به همین منظور به صورت متمرکز به فعالیت پرداخته و آمادگی این را دارد که مشکلات و موانع پیش روی شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی را در این سازمان مرتفع کند.

وی افزود: در راستای تحقق قانون رفع موانع تولید، اقدامات گسترده نظارت و بازرسی از سوی سازمان تعریف و اجرا شده و در تحقق قوانینی نظیر جهش تولید مسکن، بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید اقدامات جدی صورت گرفته است. در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز، اقدامات خوبی از سوی سازمان صورت گرفته و ۳۵۴ بازدید میدانی از شرکت‌ها در این خصوص انجام شده است.

مصدری، رئیس سازمان متخصصین و مدیران ایران:
هرجا دولت از بخش خصوصی حمایت کرد، بهترین خروجی حاصل شد

همچنین، ایمان مصدری، رئیس سازمان متخصصین و مدیران ایران و رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی مدیران مراکز دانش‌بنیان در این اجلاس به ایراد سخن پرداخته و خاطرنشان کرد: اکنون که در فصل انتخابات هستیم، جا دارد، بگویم که مردم، مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام دادند و همیشه، این دولت‌ها بودند که به مردم در این باره بدهکار شدند.

وی افزود: کمیته‌ای در سازمان متخصصین تشکیل شده که مسئولین و مقامات ارگان‌های مختلف در آن عضویت داشته و اگر شرکت‌هایی در حوزه‌های مربوط به حصول نتایج در ارگان‌های دولتی، امور آموزشی و رفع موانع فعالیت‌ها با چالش روبرو بودند، می‌توانند به این مجموعه رجوع کنند.

مصدری، یادآور شد: در زمان آغاز فراگیری کووید ۱۹ کشور ما از واردکنندگان ماسک و اقلام بهداشتی، بیمارستانی بود که با همت وزارت صمت، ظرف مدت سه ماه به بزرگترین تولیدکننده ماسک بدل شد. این، یک نمونه آشکار از ظرفیت بخش خصوصی است که ثابت می‌کند، هرجا دولت از بخش خصوصی حمایت کرد، خروجی آن در کمترین زمان و با بهترین کیفیت حاصل شد. امیدواریم که دولت‌ها با حمایت از بخش خصوصی، بستر لازم برای تحقق آبادی و آبادانی ایران عزیزمان را فراهم کنند.

شورج، مشاور عالی صندوق توسعه ملی:
نباید از وظیفه حاکمیت در مسئولیت اجتماعی غافل شویم

در ادامه این اجلاس، فردین شورج، دبیر اجرایی انجمن علمی کارآفرینی کسب و کار‌های نوین ایران و مشاور عالی صندوق توسعه ملی، تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی، بیش از آنکه وظیفه مردم باشد، وظیفه حاکمان است. در وضعیتی که مشکلات معیشتی، استخوان مردم را خرد کرده، اگر از اقتصاد مقاومتی حرف بزنیم در راستای مسئولیت اجتماعی حاکمان خواهد بود؟ این فرمایش ارزشمند و بیاد ماندنی آیت‌الله جوادی آملی است که امروز با تمام وجود، جان این کلام را در جامعه امروز حس می‌کنیم.

وی همچنین، اضافه کرد: وقتی از مسئولیت اجتماعی سخن می‌گوییم، باید مراقب باشیم که نباید همه وظیفه آن را متوجه مردم دانسته و از نقش و وظیفه حاکمیت غافل شویم.

گلشنی، نماینده ویژه وزیر صمت:
باید در راستای تحقق جامعه یادگیرنده تلاش کنیم

در این اجلاس، همچنین علی گلشنی، نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت، ضمن تشریح برخی از بایسته‌های فعالیت یک برند ملی و معتبر، عنوان داشت: یک برند ملی در این وانفسای پیچیده کنش‌گری اقتصادی و مولد، یک سازمان هدفمند باید، یادگیرندگی را در دستور کار فعالیت‌های خود قرار دهد.

وی افزود: اگر یک روز در کشور ما به یک جامعه یادگیرنده دست پیدا کنیم، همه آحاد اجتماع، نقش، وظیفه و رسالت خود را در نظر گرفته و در راستای پیشرفت و تعالی اجتماع به کار خواهند بست.

گلشنی، خاطرنشان کرد: پیرو آن جمله ارزشمند و ماندگار از بلانچارد که می‌گوید: «هیچ یک از ما به اندازه همه ما باهوش نیست»، همه باید تلاش خود را به کار ببندیم تا با هم‌افزایی، همفکری و همراهی یکدیگر، جامعه‌ای پویا، پرتلاش و هدفمند در راستای آبادانی میهن عزیزمان بسازیم.

در پایان یا اجلاس از یکصد برند و شرکت برگزیده و فعال در تحقق حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و فعالیت‌های عام‌المنفعه با حضور چهره‌هایی نظیر پروفسور زارع، مصدری، حسینی زیدآبادی و تعدادی از اساتید پیشکسوت و برجسته این عرصه تقدیر به عمل آمد.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی