تیتر امروز

آیا صدای خاموش ۶۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری شنیده می‌شود؟/ با دوقطبی بوجود آمده مشارکت بیشتر می‌شود؟
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

آیا صدای خاموش ۶۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری شنیده می‌شود؟/ با دوقطبی بوجود آمده مشارکت بیشتر می‌شود؟

این هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
احمد زیدآبادی:تحریم استخوان لای زخم شده/پایداری‌ها می‌گویند مشروعیت‌شان الهی است/ مردم با رای به پزشکیان می‌خواهند رفع بلا کنند
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

احمد زیدآبادی:تحریم استخوان لای زخم شده/پایداری‌ها می‌گویند مشروعیت‌شان الهی است/ مردم با رای به پزشکیان می‌خواهند رفع بلا کنند

گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با احمد زیدآبادی، روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب ویژه انتخابات را می‌خوانید و می‌بنید.
الهام فخاری:سلامت روان جامعه ای که از نظر اجتماعی و اقتصادی ناامن باشد، مخدوش است
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۱)

الهام فخاری:سلامت روان جامعه ای که از نظر اجتماعی و اقتصادی ناامن باشد، مخدوش است

کشیده شدن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم سبب شد که سلسله گفت و گوهای کوتاه خود با کارشناسان و صاحب نظران را ادامه داد. یازدهمین برنامه با حضور الهام فخاری انجام شد.

معرفی ۴ هتل میان رده در آنتالیا برای سفری مقرون به صرفه

برای اقامت در شهر آنتالیا گزینه‌های زیادی وجود دارد، از هاستل‌ها و مسافرخانه‌های ارزان‌قیمت گرفته تا هتل‌های لوکس و لاکچری، که یک شب اقامت در آن‌ها هزینه بسیار زیادی دارد.

کد خبر: ۱۶۷۸۷۹
۱۲:۵۷ - ۱۰ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: برای اقامت در شهر آنتالیا گزینه‌های زیادی وجود دارد، از هاستل‌ها و مسافرخانه‌های ارزان‌قیمت گرفته تا هتل‌های لوکس و لاکچری، که یک شب اقامت در آن‌ها هزینه بسیار زیادی دارد. انتخاب نوع اقامتگاه به بودجه و هدف شما از سفر بستگی دارد. اگر بودجه زیادی در اختیار ندارید؛ اما راحتی در سفر برای شما حائز اهمیت است، هتل‌های میان‌رده گزینه خوبی برای اقامت محسوب می‌شوند. هتل لارا پالاس آنتالیا و دیگر هتل‌هایی که در این مطلب معرفی می‌کنیم، جزو بهترین هتل های آنتالیا ازنظر هزینه اقامت و امکانات هستند. با ما همراه باشید.

هتل لارا پالاس آنتالیا

اگر به‌دنبال رزرو هتل آنتالیا با مناسب‌ترین قیمت و امکانات قابل قبول هستید، هتل لارا پالاس آنتالیا یکی از بهترین هتل‌هایی است که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم. این هتل با سه ستاره جزو هتل‌های میان‌رده محسوب می‌شود و اقامت در آن با وجود امکانات خوب، دسترسی راحت به بسیاری از مناطق دیدنی آنتالیا و... مقرون‌به‌صرفه است.

این هتل سه ستاره رو به دریا قرار دارد و تمام ۳۶ اتاق آن منظره‌ای رو به دریا دارند. فاصله این هتل با مرکز شهر تنها ۳ کیلومتر است، درنتیجه اگر قصد خریدکردن یا گشت‌وگذار در داخل شهر را داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید به این کار بپردازید. ازجمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به سرویس‌ رفت‌وبرگشت فرودگاهی، حمام ترکی، استخر روباز، محوطه مخصوص استراحت و پیک‌نیک، زمین بازی کودکان، رستوران، کافی‌شاپ و صندوق امانات اشاره کرد. اتاق‌های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت با حجم مشخص هستند و در لابی نیز می‌توانید از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. از امتیازات این هتل می‌توان به امکان همراهی حیوانات خانگی اشاره کرد.

هتل باککوس پانسیون

یکی دیگر از هتل های آنتالیا در لیست هتل‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت که با اقامت در آن هم می‌توانید از امکانات و خدمات ویژه هتل استفاده کنید و هم هزینه زیادی صرف نخواهید کرد، هتل باککوس پانسیون است. این هتل اتاق‌هایی راحت با دکوراسیون زیبا ۱۴ و باتوجه‌به مجاورت با دریای مدیترانه، چشم‌اندازی ساحلی دارد. این هتل تنها دارای ۱۴ اتاق است؛ بنابراین اگر به‌دنبال جایی برای استراحت، آرامش و فرار از هیاهو هستید بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. ازجمله امکانات این هتل زیبا می‌توان به استخر روباز و وای‌فای اشاره کرد. غواصی، دوچرخه‌سواری، تنیس و... ازجمله تفریحاتی است که با اقامت در این هتل می‌توانید به آن‌ها بپردازید. هتل باککوس پانسیون، دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری و مناطق دیدنی آنتالیا نیز دارد و تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل مرمرلی و بندر کالیچی دو ساحل معروف آنتالیا برسید.

هتل آنتالیا پالاس

هتل آنتالیا پالاس هم جزو هتل‌های میان‌رده آنتالیا است که با ۵۰ اتاق، ظرفیت مناسبی برای پذیرایی از میهمانان و مسافران در اختیار دارد. این هتل نیز در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و با ۵ دقیقه رانندگی به مرکز شهر خواهید رسید. هتل آنتالیا پالاس هرچند میان‌رده؛ اما دارای امکانات متعددی است که به اقامت راحت مسافران در آن منجر می‌شوند. ازجمله این امکانات می‌توان به وای‌فای رایگان هم در اتاق و هم در لابی، پذیرش ۲۴ساعته، صرافی و خدمات تبدیل ارز، استخر روباز، باغچه و تراس اشاره کرد. این هتل اتاق‌های مجهزی هم دارد و به جز وای‌فای که در همه اتاق‌ها وجود دارد، امکانات دیگری مانند تهویه مطبوع، بالکن، تلویوزین ال سی دی و یخچال نیز در تمام اتاق‌ها موجود است. رستوران کافی‌شاپ از دیگر امکانات این هتل هستند که در آن‌ها می‌توان انواع غذا، نوشیدنی و دسرهای مخصوص ترکیه به‌خصوص آنتالیا را امتحان کرد. درصورت تمایل می‌توانید غذا و نوشیدنی خود را دریافت و در کنار ساحل یا باغچه سرو کنید.

هتل بیتل هاوس کافی

اگر مسافر آنتالیا هستید و قصد اقامت در هتلی را دارید که ضمن دریافت هزینه مناسب، دسترسی، منظره و امکانات قابل قبولی داشته باشد، هتل بیتل هاوس کافی، انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این هتل در گذرگاهی شلوغ واقع شده است و در نزدیکی آن تعداد زیادی فروشگاه و غذاخوری قرار دارد که نیاز گردشگران به دو مورد مهم در سفر یعنی غذا و خریدکردن را برطرف می‌کند. البته در خود هتل هم کافه و رستوران وجود دارد؛ اما برای تنوع بیشتر به وعده‌های غذایی می‌توانید از رستوران‌های نزدیک اطراف هم استفاده کنید.

تمام اتاق‌های این هتل مجهز به بالکن هستند، فضاسازی اتاق‌ها بسیار مناسب است و در تمام آن‌ها امکاناتی مانند حمام اختصاصی و تلوزیون وجود دارد. این هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان نیز است، درنتیجه اگر با فرزند دلبند خود به ترکیه سفر می‌کنید، نیازی به نگرانی بابت تنهایی او نخواهید داشت. این هتل در نزدیکی سواحل آنتالیا قرار دارد و به‌جز آن، فاصله چندانی با برخی از جاذبه‌ها و مکان‌های گردشگری آنتالیا مانند موزه آنتالیا ندارد. اقامت در این هتل هم به‌جهت نزدیکی به ساحل و جاذبه‌های گردشگری و هم به‌جهت امکاناتی که بیشتر از یک هتل میان‌رده دراختیار گردشگران قرار می‌دهند، بسیار مناسب و به‌صرفه است.

رزرو بهترین هتل های آنتالیا با فلای تودی

اگر قصد تهیه بلیط هواپیما آنتالیا و سفر به این شهر زیبا را دارید، پیش از هرکاری باید برای رزرو هتل در این شهر اقدام کنید. هتل‌های زیادی در آنتالیا وجود دارند که ضمن دریافت هزینه اندک، امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. ازجمله این هتل‌ها می‌توان به هتل لارا پالاس آنتالیا اشاره کرد. این هتل و دیگر هتل‌های میان‌رده آنتالیا را می‌توانید از طریق فلای تودی رزرو کنید. رزرو بلیط در فلای تودی بسیار ساده است و تنها باید به سایت یا اپلیکیشن مراجعه کنید و یکی از هتل‌ های آنتالیا را باتوجه‌به شرایط خود رزرو کنید.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی