تیتر امروز

حجت شریف: ۶۰ درصدی‌ها گفتمان رسمی را قبول ندارند/ عدد ناراضیان از وضع موجود، بسیار بیشتر از ۶۰ درصد است
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو با تحلیلگر سیاسی

حجت شریف: ۶۰ درصدی‌ها گفتمان رسمی را قبول ندارند/ عدد ناراضیان از وضع موجود، بسیار بیشتر از ۶۰ درصد است

کشیده شدن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم سبب شد که دیدارنیوز سلسله گفت‌وگوهایی با کارشناسان حوزه‌های مختلف داشته باشد، مهمان این برنامه حجت شریفی تحلیلگر سیاسی است.
ابراهیم اصغرزاده: جریان پایداری، حاصل سزارین طیف اصولگراست/ عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات/ (۲۱)

ابراهیم اصغرزاده: جریان پایداری، حاصل سزارین طیف اصولگراست/ عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود

ابراهیم اصغرزاده، رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات بیست و یکمین مهمان ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز بود؛ او معتقد است:عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود.
آیت‌الله مدرسی‌یزدی مطرح کرد

استقبال مردم از انتخابات «بسیار عالی» است

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی، رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد: مردم از انتخابات استقبال بسیار عالی داشتند.

کد خبر: ۱۶۷۷۶۹
۱۵:۵۷ - ۰۸ تير ۱۴۰۳

استقبال مردم از انتخابات «بسیار عالی» است

دیدارنیوز: رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: فرآیند انتخابات به صورت روان در جریان بوده و مردم از انتخابات استقبال بسیار عالی داشتند.

به نقل از رسانه خانه ملت، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی، رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و عضو فق‌های شورای نگهبان امروز (جمعه ۸ تیرماه) پس از بازدید از ستاد مرکزی نظارت در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: با لطف خداوند و عنایات امام عصر (عج) و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به خوبی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: بر این اساس باید اذعان کرد با تجربیاتی که برادران ما از انتخابات گذشته در وزارت کشور و شورای نگهبان داشتند، انتخابات با شور و هیجان بیشتر و با حضور فراوان مردم آغاز شده است.

رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: فرآیند انتخابات به صورت روان در جریان است و مردم از انتخابات استقبال بسیار عالی داشتند.

عضو فق‌های شورای نگهبان ادامه داد: به لطف خداوند با امکاناتی که وزارت کشور و شورای نگهبان فراهم کرده‌اند، مجریان وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و ناظران به خوبی نظارت می‌کنند و حتی نمایندگان داوطلبان ریاست جمهوری در جریان برنامه‌ها هستند.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی بیان کرد: همچنین به لطف خداوند مردم نیز استقبال بسیار عالی و فراوانی داشتند و امیدواریم که این استقبال در ساعات آینده افزایش پیدا کند و انتخابات باشکوه و با عظمت دشمن شکنی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم بزرگوار با همت بلندی که داشتند همیشه در مصائب انقلاب و مسائل کشور حاضر شدند و این بار نیز انشاءالله با شور و شعور بیشتر حاضر می‌شوند و برای جمهوری اسلامی، نظام اسلامی و کشور اسلامی ایران آبرو خواهند بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی