تیتر امروز

رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۹)

رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند

یک روز پس از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن آرا، به سراغ انتخابات آمریکا رفتیم، رحمن قهرمانپور، تحلیلگر مسایل سیاسی و بین المللی هر دو انتخابات تحلیل کرد که می‌بینید و می‌خوانید.
رقابت پزشکیان و جلیلی به دور دوم رفت/ شکست بزرگ قالیباف/ آمار مشارکت در دوره‌های مختلف +عکس
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ (بروز رسانی می‌شود)

رقابت پزشکیان و جلیلی به دور دوم رفت/ شکست بزرگ قالیباف/ آمار مشارکت در دوره‌های مختلف +عکس

انتخابات ریاست جمهوری ایران روز گذشته (جمعه ۸ تیرماه) برگزار شد و تا ساعت ۲۴ ادامه داشت. شمارش آرا پس از پایان رای گیری انجام شد و پزشکیان و جلیلی به دلیل آرای نزدیک به دور انتخابات رفتند، اما...
اجازه نخواهم داد حقوق خواهران، دختران و مادران پایمال شود

پزشکیان در خرم‌آباد: حق استان‌های زاگرس‌نشین را خواهم گرفت

مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در خرم‌آباد گفت: زاگرس نشینان انسان‌های قوی هستند که در صورت پیروزی در انتخابات تلاش خواهم کرد حق آنان را بگیرم.

کد خبر: ۱۶۷۶۸۷
۱۸:۴۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۳

پزشکیان در خرم‌آباد:

دیدارنیوز: مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنم در خدمت شما باشم و مشکلات را حل کنم، گفت: آمده‌ام در ایران وحدت و انسجام ایجاد کرده و اجازه ندهم تنها یک صدا بلند باشد.

مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع حامیان خود در ورزشگاه چاغروند خرم‌آباد اظهار داشت: برادران و خواهران عزیز، از این همه شور و شوق شرمنده‌ام و خودم را برتر از شما نمی‌بینم.

وی با بیان اینکه آمدنم بیشتر برای این بوده که قدرت و اختیاری که در یکسری استان‌ها است و حق مناطق محروم را نادیده گرفته اند، پس بگیرم، افزود: به دنبال این هستم که حق هیچ معلمی، کارمندی و نیروی انتظامی را ضایع نکنند.

پزشکیان در خرم‌آباد:

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بازنشستگان، معلمان، نیروی انتظامی و سپاه مشکل دارند، سرزمین شما کشاورزی است، اما از نظر آب مشکل دارید و ما موظفیم کمک کنیم.

پزشکیان در ادامه صعود تیم خیبر خرم آباد را تبریک گفت و افزود: من مبهوت حضور شما هستم و شور و شوق را در وجود شما می‌بینم.

وی یادآورشد: آمده ام تا در ایران وحدت و انسجام ایجاد و دعوا‌ها را حل کنیم و اجازه ندهیم تنها یک صدا بلند باشد، صدا مال همه است.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: در مناظره‌ها همه نامزد‌ها یک طرف بودند من هم یک طرف، یکی می‌گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور شوی و من گفتم این مردمند که تصمیم خواهند گرفت و این شمایید که روز جمعه پای صندوق‌ها تعیین می‌کنید که رای را به چه کسی خواهید داد.

حق استان‌های زاگرس‌نشین را خواهم گرفت

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات یاست جمهوری گفت: زاگرس نشینان انسان‌های قوی هستند که در صورت پیروزی در انتخابات تلاش خواهم کرد حق آنان را بگیرم.

وی تصریح کرد: اجازه نخواهم داد حقوق خواهران، دختران و مادران پایمال شود، به شما قول می‌دهم که هیچ وقت به شما دروغ نخواهم گفت و صادقانه آنچه را در توان دارم در طبق اخلاص گذاشته و شبانه روز در خدمت شما باشم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من واقعا شرمنده ام، اینقدر که شما من را بزرگ می‌کنید بزرگ نیستم و یکی مثل شما هستم، از من آدم بزرگی نسازید، چون آدم‌ها وقتی بزرگ شوند متوهم می‌شوند.

پزشکیان در خرم‌آباد:

پزشکیان گفت: با تمام توان در خدمت شما خواهم بود و تلاش خواهم کرد حق شما را بگیرم.

وی عنوان کرد: استان‌های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام که فرصت حضور نشد از همین جا به مردم این استان‌ها سلام می‌رسانم و امیدارم کاری کنیم که جوانان ما زندگی آبرومندانه‌ای داشته و پیروز و سربلند باشند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد مشکلات شما را حل کنیم، ادامه داد: از این همه شور و شوق شرمنده ام و خودم را برتر از شما نمی‌بینم و آمدنم بیشتر برای این بوده که قدرت و اختیاری که در برخی استان‌ها است و حق مناطق محروم را نادیده گرفته اند پس بگیرم و لرستان آخرین استان از نظر فلاکت نباشد.

پزشکیان تصریح کرد: بازنشستگان، معلمان و کارکنان نیرو‌های نظامی مشکل دارند و دنبال این هستیم که حق هیچ معلم، کارمند و پرسنل نظامی ضایع نشود.

وی ضمن تبریک صعود قدرتمندانه تیم خیبر خرم آباد، گفت: سرزمین شما کشاورزی است، اما از نظر آب مشکل دارید و ما موظفیم کمک کنیم.

«سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی