تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده به مناسبت عید غدیر

کنسرت‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به بیست و یکمین شب خود رسید و این بار محسن ابراهیم‌زاده همزمان با روز عید سعید غدیر در میدان مشاهیر به صحنه می‌رود.

کد خبر: ۱۶۷۶۰۷
۱۹:۰۸ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده به مناسبت عید غدیر

دیدارنیوز: کنسرت‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به بیست و یکمین شب خود رسید و این بار محسن ابراهیم‌زاده همزمان با روز عید سعید غدیر در میدان مشاهیر به صحنه می‌رود.

به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، بیست و یکمین کنسرت رایگان منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در ادامه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» روز سه‌شنبه ۵ تیرماه برگزار می‌شود.

کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده با ظرفیت نامحدود و به صورت رایگان از ساعت ۲۰ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا می‌شود.

پیش از این کنسرت رایگان خوانندگان بسیاری از جمله سالار عقیلی، حمید عسگری، شهرام شکوهی، امیر تاجیک، سینا درخشنده، محمد علیزاده، علی عبدالمالکی و گروه پازل‌بند با حمایت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در بوستان آب و آتش برگزار شده است که با اجرای کنسرت پیش‌رو، ویژه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» به بیست ویکمین شب خود می‌رسد.

علاقمندان برای حضور در این کنسرت می‌توانند به خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، بوستان نوروز، میدان مشاهیر مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی