تیتر امروز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.

خبر عجیب از اصفهان؛ مورایس رفتنی شد؟

تنها چند روز پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی فوتبال ایران، ژوزه مورایس، سرمربی طلایی‌پوشان در گفتگویی که با مدیران باشگاه داشته به آن‌ها از خستگی خود گفته و اینکه دیگر علاقه‌ای به ادامه همکاری ندارد!

کد خبر: ۱۶۷۶۰۳
۱۸:۳۴ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

خبر عجیب از اصفهان؛ مورایس رفتنی شد؟

دیدارنیوز: سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز پس از قهرمانی در جام حذفی تصمیم خود را گرفت و به مدیران باشگاه خبر مهمی را اطلاع داد.

مشخص بود که یکی از مهم‌ترین چالش‌های مهدی آذربایجانی مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان و همکارانش در هیئت مدیره باشگاه جلب رضایت ژوزه مورایس برای ادامه همکاری در سال سوم است که درنهایت امروز این مربی پرتغالی پس از چند روز تصمیم خود را برای آینده به اطلاع باشگاه رسانده است.

مورایس در گفتگویی که با مدیران باشگاه داشته به آن‌ها از خستگی خود گفته و اینکه دیگر علاقه‌ای به ادامه همکاری ندارد و این موضوع هم به دلیل اتفاقات عجیب و غریبی است که در طول فصل در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی رخ داد و آن‌ها را به دل بحرانی بزرگ فرستاد و دلخوری و گلایه بزرگ مورایس را به همراه داشت.

در همین زمینه با یکی از مدیران باشگاه سپاهان صحبت کردیم که او می‌گوید با این درخواست مورایس و عدم تمایل او برای ادامه همکاری موافقت نکرده‌اند و مصر بر ادامه این همکاری هستند. باشگاه سپاهان از مورایس خواسته تا برای آرامش ذهنی و روانی بیشتر به تعطیلات یک هفته‌ای برود و پس از آن پاسخ نهایی را بدهد.

نکته قابل توجه در قرارداد مورایس اینکه او همچنان یک سال دیگر قرارداد دارد و باید برای جدا شدن بند آزادسازی خود را به باشگاه اصفهانی پرداخت کند که بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه با توجه به پیشنهادات خارجی‌ای که دریافت کرده داشته باشد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی